WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA ZAŁATWIANIE SPRAW w zakresie rolnictwa, klimatu i środowiska Wydanie decyzji stwierdzającej wygaśnięcie decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów

Wydanie decyzji stwierdzającej wygaśnięcie decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

WYDANIE DECYZJI STWIERDZAJĄCEJ WYGAŚNIĘCIE DECYZJI ZATWIERDZAJĄCEJ INSTRUKCJĘ PROWADZENIA SKŁADOWISKA ODPADÓW

 

 I.     Warunki ogólne:

 

Na wniosek zarządzającego składowiskiem odpadów, właściwy organ po zakończeniu fazy poeksploatacyjnej, wydaje decyzję o wygaśnięciu decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów.

 

II. Dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy:

 

Do wniosku o wygaszenie decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów dołącza się:

1)   dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania
w obrocie prawnym;

2)   pełnomocnictwo – jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik;

3)   potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.

 

III. Opłata skarbowa:

 

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji o wygaszeniu decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów.

Wysokość opłaty wynosi:

1)   10,00 zł  –   opłata skarbowa za zmianę decyzji.

2)   17,00 zł. –   opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.

 

Opłatę należy uiścić poprzez dokonanie wpłaty na rachunek Urzędu Miasta Kielce

 ING Bank Śląski   38 1050 0099 6450 9000 0000 0000

 

IV. Miejsce załatwienia sprawy:

 

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich i Środowiska

Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Tel.: (041) 342-18-61,  fax: (041) 344-36-10

Oddział Pozwoleń Zintegrowanych i Sektorowych 
pokój  434 oraz 438

Tel.: (041) 342-13-87  oraz  (041) 342 - 14 -73

 

V. Termin załatwienia sprawy:

 

Na podstawie art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) sprawy załatwiane są w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane w terminie do 2 miesięcy. Do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

 

VI. Podstawy prawne:

 

  1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.).
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U.
    z 2017 r., poz. 1257 ze zm.).

 

VII. Informacje dodatkowe:

 

Zgodnie z art. 129 ust. 1 ustawy o odpadach – w przypadku składowiska zlokalizowanego na terenach zamkniętych instrukcję prowadzenia składowiska wygasza regionalny dyrektor ochrony środowiska.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Anna Małecka

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-14-73
adres e-mail: anna.malecka@sejmik.kielce.pl

 

Artykuł przeczytano: 2689 raz(y)
Wprowadził(a): Karolina Stasiak, 14 sierpnia 2015, 10:24
Zmienił(a): Karolina Leder, 5 marca 2018, 14:26
Zatwierdził(a): Karolina Leder, 5 marca 2018, 14:26
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.