WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Ogłoszenie nr 017/ROPS/4/2012

Inspektor w Oddziale Koordynacji Świadczeń Rodzinnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej


Nr ewidencyjny naboru: 017.ROPS.4.2012
Data publikacji ogłoszenia: 13.04.2012
Termin składania ofert upłynął: 23.04.2012
Stanowisko: Inspektor w Oddziale Koordynacji Świadczeń Rodzinnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej
Wynik rekrutacji: Barbara Wajs zam. Kielce
Uzasadnienie: W wyniku przeprowadzonego postępowania o naborze na wolne stanowisko Inspektora
w Oddziale Koordynacji Świadczeń Rodzinnych w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej , obejmującego w części merytorycznej pisemny test z zakresu znajomości ustaw: o samorządzie województwa, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz o świadczeniach rodzinnych, a także zaprezentowany w części ustnej wysoki poziom przygotowania merytorycznego i prezentacji posiadanej wiedzy, jak również biorąc pod uwagę spełnienie istotnego - koniecznego warunku wynikającego z wymagań niezbędnych ogłoszenia
o naborze tj. posiadanego doświadczenia w administracji publicznej, Komisja podjęła decyzję
o rekomendowaniu Pani Barbary Wajs zam. Kielce do zatrudnienia.



Adres redakcji strony podmiotowej BIP:

Agata Obertyńska

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

telefon: 41/ 342-12-30
telefax: 41/ 344-52-65
adres poczty elektronicznej: agata.obertynska@sejmik.kielce.pl 

Artykuł przeczytano: 1301 raz(y)
Wprowadził(a): Anna Matuszewska, 6 czerwca 2012, 15:16
Zmienił(a): Anna Matuszewska, 6 czerwca 2012, 15:25
Zatwierdził(a): Anna Matuszewska, 6 czerwca 2012, 15:30
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 6 czerwca 2012
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.