Koordynator Biura Radców Prawnych:
Beata Cedro - Łosak
tel. 41/ 395-14-30
e-mail: beata.cedro-losak@sejmik.kielce.pl
§ 90. Obsługa prawna Urzędu wykonywana jest przez:
1) Biuro Radców Prawnych, symbol – BRP,
2) zewnętrzną Kancelarię Prawną na podstawie zawartej umowy o świadczenie usług prawnych.
§ 91. 1. Wyznaczony przez Marszałka Województwa radca prawny z Biura Radców Prawnych pełni funkcję koordynatora pomocy prawnej w Urzędzie.
2. Radca prawny jest niezależny, niezwiązany poleceniem co do treści wydawanych opinii prawnych.
§ 92. Radcowie prawni prowadzą obsługę prawną Urzędu wg zasad określonych przez Marszałka Województwa.
§ 93.1. Świadczenie pomocy prawnej przez radców prawnych Biura Radców Prawnych polega w szczególności na:
1) udzielaniu porad i konsultacji prawnych,
2) sporządzaniu opinii prawnych,
3) opracowywaniu projektów aktów prawnych,
4) badaniu pod względem formalno – prawnym projektów:
a) uchwał Sejmiku i Zarządu Województwa oraz zarządzeń Marszałka Województwa;
b) umów zawieranych przez Województwo Świętokrzyskie;
c) decyzji administracyjnych wydawanych przez Marszałka Województwa lub osoby przez niego upoważnione;
d) upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Marszałka Województwa,
5) występowaniu przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika lub obrońcy.
2. Prowadzenie rejestru pełnomocnictw procesowych wydawanych Radcom Prawnym.
3. Świadczenie pomocy prawnej przez radców prawnych zewnętrznej Kancelarii Prawnej obejmuje zakres zadań ustalonych w zawartej umowie o świadczenie usług prawnych.
Wprowadził(a): | Karolina Leder, 6 marca 2019, 13:04 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 16 maja 2024, 13:07 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 16 maja 2024, 13:07 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.