WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Oferta pracy Specjalisty ds. księgowych, kadr i płac

Oferta pracy

Specjalisty ds. księgowych, kadr i płac

 

Muzeum Okręgowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 15 832 22 65 

Przyjmiemy do pracy osobę dysponującą niezbędnym doświadczeniem na stanowisko specjalisty ds. księgowych, kadr i płac w rejestrowanym Muzeum Okręgowym w Sandomierzu.

Zakres:
kadry, pomoc w pracach księgowych.

Miejsce pracy:

Sandomierz, ul. Zamkowa 12

Wymiar czasu pracy:

pełny etat

Obowiązki:

I. Obowiązki  specjalisty ds. księgowych, kadr i płac

  1. kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami
  2. kompletowanie, weryfikacja i prawidłowe prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej
  3. ewidencja i dekretacja dokumentów w rejestrach zakupu i sprzedaży VAT
  4. rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych
  5. ewidencja i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych
  6. współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w zakresie realizowanych zadań
  7. wystawianie faktur sprzedaży,
  8. ewidencja rozchodów i przychodów magazynowych
  9. ewidencja środków trwałych
  10. bieżące monitorowanie należności oraz analiza kont, prowadzenie rozrachunków i windykacji
  11. pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych w tym sprawozdań dla organizatorów/GUS
  12. Obsługa programu kadrowo-płacowego, programu PŁATNIK.
  13. Prowadzenie akt osobowych.
  14. Przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem umów o pracę, umów cywilno-prawnych, skierowania na badania, dokumenty dot. Zatrudnienia
  15. Przygotowanie dokumentów związanych ze zwolnieniem z pracy (świadectwo pracy, RP-7).
  16. Przygotowywanie dokumentów z awansowaniem, nagradzaniem oraz zaszeregowaniem pracowników.
  17. Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.
  18. Sporządzanie rocznych deklaracji ZUS/PIT
  19. Ustalanie harmonogramu pracy i  prowadzenie dokumentacji urlopów i rocznych kart ewidencji czasu pracy, rozliczenie nadgodzin i dni wolnych od pracy
  20. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników
  21. Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu
  22. Sporządzanie sprawozdań do GUS
  23. Prowadzenie pełnej dokumentacji PEFRON (deklaracje miesięczne, roczne, zaliczki)
  24. Prowadzenie kasy MOS (wpłaty/wypłaty)

 

Wymagania

  1. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub finanse i rachunkowość),
  2. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w wewnętrznym dziale księgowości,
  3. dobra znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,
  4. znajomość zasad wystawiania i ujmowania faktur w księgach,
  5. znajomość przepisów podatkowych,
  6. praktyczna znajomość systemu ENOVA lub innego systemu finansowo-księgowego klasy ERP,
  7. dobra znajomość MS Excel,
  8. umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  9. sumienność, rzetelność, dokładność,
  10. Umiejętność pracy pod presją czasu.
  11. Znajomość języka obcego (preferowany j. angielski).

 

Oferujemy

  1. Zatrudnienie na umowę o pracę (pocz. na czas określony)
  2. Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (zgodnie ze stawkami obowiązującymi w muzealnictwie, zależne od stażu pracy).
  3. Ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej placówce muzealnej województwa świętokrzyskiego – byłym zamku królewskim.
  4. Ciekawą, satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Możliwości samokształcenia i awansu.

 

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl w terminie do 13.03.2020r. z dopiskiem w tytule „Specjalista ds. księgowych, kadr i płac”. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem. 

 

Obowiązek informacyjny według zasad funkcjonujących od 25 maja 2018 r.

 

Administratorem Danych Osobowych jest Muzeum Okręgowe w Sandomierzu (kontakt: ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz, email: sekretariat@zamek-sandomierz.pl)

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych numer tel. 0-15  832 22 65. 

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez trzy miesiące od dnia przesłania CV.

Za zgodą kandydatów w okresie jednego roku od zakończenia procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez administratora danych osobowych.

Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.

Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postepowanie to prowadzone jest zgodnie
z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego

___________________________________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Joanna Czerwińska
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

 

Artykuł przeczytano: 362 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 27 lutego 2020, 11:40
Zmienił(a): Marek Banaczek, 27 lutego 2020, 11:40
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 27 lutego 2020, 11:46
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 27 lutego 2020
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.