ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę mebli
do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593
Przedmiot zamówienia:
Rodzaje drewna (nie inny niż poniżej):
- buk, grusza, brzoza
Kolor drewna:
- odcień brązu
Rodzaj materiału obszycia:
- żakardowy, wysoko zdobiony,- kolory: odcienie czerwieni lub czerwieni i złota
Siedzisko:
- miękkie, sprężyste o wysokości 5 – 9 cm i wymiarach:
- szerokość przedniej części siedziska: 42 cm – 46 cm
- szerokość tylnej części siedziska: 30 cm – 33 cm
- długość krawędzi bocznych: 40 cm – 43 cm
- wysokość od podłoża do szczytu siedziska – 47 cm – 53 cm
- powyższe wymiary mogą się nieznacznie różnić
Nogi krzesła charakteryzujące się łagodnym łukiem
- 2 lata gwarancji
- bez złoceń
- styl nawiązujący do mebli klasycyzmu lub biedermeieru
2. Fabrycznie nowe stoły konferencyjne składane (nogi) – 30 sztuk.
- Blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnie o grubości minimum 25mm i wymiarach: szerokość: 79 – 80
cm, długość 180 – 185 cm, wysokość po rozłożeniu: 74 - 75 cm
- Kolor: odcień brązu, czerń, grafit
- Certyfikat Higieniczny, klasa: E1
- Solidna stalowa konstrukcja ramy z profilu około 30x30 mm
- Brak elementów plastikowych w konstrukcji służącej do składania stołu narażonych
na zużycie i awarii
- 2 lata gwarancji
3. Obrusy o rozmiarach odpowiednich na w/w stoły konferencyjne – 30 szt.
Obrus plamoodporny przeznaczony do restauracji i sal bankietowych. W materiale użytym do produkcji
zastosowano najwyższej klasy przędzę, aby żadna kropla nie wsiąkła i nie sprawiała nigdy kłopotu. Tkanina
bardzo trwała i wytrzymała, a jednocześnie wyjątkowa wizualnie i przyjemnym w dotyku.
Kolor - bordowy
Wykończenie brzegów przez przeszycie w kopertę 2cm
4. Słupek border hotelowy, kolor złoty + Sznur welurowy czerwony końcówka złota 6 szt.
Border złoty (słupek hotelowy) - doskonale wydzielający i organizujący powierzchnię, idealnie nadający się
do wszelkich obiektów o charakterze publicznym, takich jak: hotele, restauracje, urzędy, muzea, centra
handlowe.
Materiał : Metal
Kolor : złoty
Sznur służący do łączenia borderów (słupków hotelowych)
Gładki welurowy z wykończeniem złotym
Można go przyczepić do ściany za pomocą specjalnych elementów.
Wymiary: długość około 150 cm
Kolory sznura: czerwony
5. Stojak flagowy drewniany 3-ramienny + 3 drzewce – 2 komplety.
Podstawa wykonana z drewna bukowego lakierowanego.
Średnica podstawy około 29 cm.
Uchwyty na drzewce metalowe , malowane proszkowo na kolor złoty o średnicy wewnętrznej około 25mm.
Maszty metalowe złote w kolorze okuć
5. System ścianek działowych – 4 komplety
Wolnostojący i praktyczny, 4 – 6 skrzydłowy parawan, ścianki, mogą być używane jako ozdoba lub przegroda.
Parawan - ścianki można bez trudu złożyć, gdy nie jest używany.
Kolor: czarny
Materiał: tkanina, stalowa rama
Wymiary: około 250 x 180 cm (dł. x wys.)
Zamówienie przeznaczone jest do historycznego (odtworzonego) pomieszczenia Sali Rycerskiej mieszczącego się na I piętrze.
Termin realizacji zamówienia:
150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 listopada 2021 r. do godziny 16.00
Kolejne 150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 16.00
Pozostałe meble i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 2, 3, 4, 5, 6 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 16.00
Kryteria wyboru oferty:
Cena 60 %
Punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
C = CMIN / CB x 60 pkt
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej
Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
Jakość zaoferowanych krzeseł 40 %
Na wezwanie zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 3 dni egzemplarzy demonstracyjnych krzeseł (co najmniej 2 szt.) w celu oceny ich jakości. W wezwaniu będzie też wskazane miejsce i termin przeprowadzenia oceny. Egzemplarze demonstracyjne krzeseł muszą być tożsame z oferowanymi przez wykonawcę w ofercie. Egzemplarze demonstracyjne dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą być zmontowane i gotowe do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu egzemplarzy demonstracyjnych w miejscu przeprowadzenia ich oceny, jednakże muszą być gotowe przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia oceny. Wykonawcy będą mogli być obecni przy ocenie w związku z tym w celu zapewnienia pełnego obiektywizmu oceny Zamawiający wymaga, aby żadne oznakowania lub napisy na egzemplarzach demonstracyjnych (jeżeli są) nie pozwalały na identyfikację Wykonawcy lub producenta egzemplarzy demonstracyjnych. Przy dostarczaniu egzemplarzy demonstracyjnych każdy wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz do identyfikacji egzemplarzy demonstracyjnych dostarczonych do
oceny. W przedmiotowym formularzu wykonawca poda składający się z 4 dowolnych liter/znaków kod, którym będzie oznaczone każde krzesło stanowiące egzemplarz demonstracyjny. Wypełniony formularz należy umieścić w kopercie opisanej nazwą (firmą) i
adresem wykonawcy i nazwą postępowania („zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli”) Koperty te zostaną otwarte po przeprowadzeniu oceny ofert, aby zakończyć proces oceny ofert i dokonać identyfikacji ocenianych krzeseł.
Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Dostarczone egzemplarze demonstracyjne krzeseł będą oceniane w zakresie:
Jakość zastosowanych materiałów 0-10 punktów
Estetyka wykonania 0-10 punktów
Charakter krzeseł w stosunku do charakteru pomieszczenia w którym będą ustawione 0-20 punktów
Łączna ilość punktów zostanie wyliczona przez zsumowanie liczby punktów w kryterium cena oraz jakość zaoferowanych krzeseł
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
- zawierać cenę netto i brutto
- zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub na własnym formularzu wykonawcy o ile zawiera on wszystkie elementy formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania
Forma płatności:
Wywiązanie się z zawartej umowy, a także podpisanie protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
lub osobiście na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Oferta winna być oznaczona „Oferta na zakup i dostawę mebli”
nie później niż do dnia 28.09.2021 r. do godziny 15.00
Osoba do kontaktu:
Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593
Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferta wykonawcy, który nie dostarczy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego egzemplarzy krzeseł w celu ich oceny nie będzie brana pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania cenowego bez podania przyczyn.
Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.
Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.
Załącznikami do zapytania są:
Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)
_____________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 22 września 2021, 10:06 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 22 września 2021, 10:11 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 22 września 2021, 10:38 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.