WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i dostawę mebli

do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Okręgowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593

 

Przedmiot zamówienia:

 

  1. Fabrycznie nowe krzesła z litego naturalnego drewna – 300 sztuk

          Rodzaje drewna (nie inny niż poniżej):

          - buk, grusza, brzoza

         Kolor drewna:

         - odcień brązu

         Rodzaj materiału obszycia:

         - żakardowy, wysoko zdobiony,- kolory: odcienie czerwieni lub czerwieni i złota

         Siedzisko:

         - miękkie, sprężyste o wysokości 5 – 9 cm i wymiarach:

         - szerokość przedniej części siedziska: 42 cm – 46 cm

         - szerokość tylnej części siedziska: 30 cm – 33 cm

         - długość krawędzi bocznych: 40 cm – 43 cm

         - wysokość od podłoża do szczytu siedziska – 47 cm – 53 cm

         - powyższe wymiary mogą się nieznacznie różnić

         Nogi krzesła charakteryzujące się łagodnym łukiem

         -  2 lata gwarancji

         - bez złoceń

         - styl nawiązujący do mebli klasycyzmu lub biedermeieru

     2. Fabrycznie nowe stoły konferencyjne składane (nogi) – 30 sztuk.

         - Blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnie o grubości minimum 25mm i wymiarach: szerokość: 79 – 80
           cm, długość 180 – 185 cm, wysokość po rozłożeniu: 74 - 75 cm

         - Kolor: odcień brązu, czerń, grafit

         - Certyfikat Higieniczny, klasa: E1

         - Solidna stalowa konstrukcja ramy z profilu około 30x30 mm

         - Brak elementów plastikowych w konstrukcji służącej do składania stołu  narażonych  

         na zużycie i awarii

         - 2 lata gwarancji

     3. Obrusy o rozmiarach odpowiednich na w/w stoły konferencyjne – 30 szt.

         Obrus plamoodporny przeznaczony do restauracji i sal bankietowych. W materiale użytym do produkcji
         zastosowano najwyższej klasy przędzę, aby żadna kropla nie wsiąkła i nie sprawiała nigdy kłopotu. Tkanina  
         bardzo trwała i wytrzymała, a jednocześnie wyjątkowa wizualnie i przyjemnym w dotyku.

         Kolor - bordowy

         Wykończenie brzegów przez przeszycie w kopertę 2cm

     4. Słupek border hotelowy, kolor złoty + Sznur welurowy czerwony końcówka złota 6 szt.

         Border złoty  (słupek hotelowy) - doskonale wydzielający i organizujący powierzchnię, idealnie nadający się
         do wszelkich obiektów o charakterze publicznym, takich jak: hotele, restauracje, urzędy, muzea, centra
         handlowe.

         Materiał : Metal

         Kolor : złoty

         Sznur służący do łączenia borderów (słupków hotelowych)

         Gładki welurowy z wykończeniem złotym

         Można go przyczepić do ściany za pomocą specjalnych elementów.

         Wymiary: długość około 150 cm

         Kolory sznura: czerwony

     5. Stojak flagowy drewniany 3-ramienny + 3 drzewce – 2 komplety.

         Podstawa wykonana z drewna bukowego lakierowanego.

         Średnica podstawy około 29 cm.

         Uchwyty na drzewce metalowe , malowane proszkowo na kolor złoty o średnicy wewnętrznej około 25mm.

         Maszty metalowe złote w kolorze okuć

     5. System ścianek działowych – 4 komplety

         Wolnostojący i praktyczny, 4 – 6 skrzydłowy parawan, ścianki, mogą być używane jako ozdoba lub przegroda.

         Parawan - ścianki można bez trudu złożyć, gdy nie jest używany.

         Kolor: czarny

         Materiał: tkanina, stalowa rama

         Wymiary: około 250 x 180 cm (dł. x wys.)

 

Zamówienie  przeznaczone jest do historycznego (odtworzonego) pomieszczenia Sali Rycerskiej mieszczącego się na I piętrze.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 listopada 2021 r. do godziny 16.00

 

Kolejne 150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 16.00

 

Pozostałe meble i wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 2, 3, 4, 5, 6 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 15 grudnia 2021 r. do godziny 16.00

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena 60 %

 

Punkty wyliczane są wg następującego wzoru:

C = CMIN / CB x 60 pkt
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej

Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.

 

Jakość zaoferowanych krzeseł 40 %

 

Na wezwanie zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt do siedziby  Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 3 dni egzemplarzy demonstracyjnych krzeseł (co najmniej 2 szt.) w celu oceny ich jakości. W wezwaniu będzie też wskazane miejsce i termin przeprowadzenia oceny. Egzemplarze demonstracyjne krzeseł muszą być tożsame z oferowanymi przez wykonawcę w ofercie. Egzemplarze demonstracyjne dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą być zmontowane i gotowe do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu egzemplarzy demonstracyjnych w miejscu przeprowadzenia ich oceny, jednakże muszą być gotowe przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia oceny. Wykonawcy będą mogli być obecni przy ocenie w związku z tym w celu zapewnienia pełnego obiektywizmu oceny Zamawiający wymaga, aby żadne oznakowania lub napisy na egzemplarzach demonstracyjnych (jeżeli są) nie pozwalały na identyfikację Wykonawcy lub producenta egzemplarzy demonstracyjnych. Przy dostarczaniu egzemplarzy demonstracyjnych każdy wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz do identyfikacji egzemplarzy demonstracyjnych dostarczonych do

oceny. W przedmiotowym formularzu wykonawca poda składający się z 4 dowolnych liter/znaków kod, którym będzie oznaczone każde krzesło stanowiące egzemplarz demonstracyjny. Wypełniony formularz należy umieścić w kopercie opisanej nazwą (firmą) i

adresem wykonawcy i nazwą postępowania („zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli”) Koperty te zostaną otwarte po przeprowadzeniu oceny ofert, aby zakończyć proces oceny ofert i dokonać identyfikacji ocenianych krzeseł.

 

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Dostarczone egzemplarze demonstracyjne krzeseł będą oceniane w zakresie:

 

Jakość zastosowanych materiałów 0-10 punktów

Estetyka wykonania 0-10 punktów

Charakter krzeseł w stosunku do charakteru pomieszczenia w którym będą ustawione 0-20 punktów

 

Łączna ilość punktów zostanie wyliczona przez zsumowanie liczby punktów w kryterium cena oraz jakość zaoferowanych krzeseł

 

Oferta powinna:

- być opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

- zawierać cenę netto i brutto

- zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub na własnym formularzu wykonawcy o ile zawiera on wszystkie elementy formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także podpisanie protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście  na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Oferta winna być oznaczona „Oferta na zakup i dostawę mebli”

nie później niż do dnia 28.09.2021 r. do godziny 15.00

 

Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593

Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl


Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Oferta wykonawcy, który nie dostarczy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego egzemplarzy krzeseł w celu ich oceny nie będzie brana pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania cenowego bez podania przyczyn.

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.

 

Załącznikami do zapytania są:

  1. Formularz oferty
  2. Projekt umowy

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)
_____________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826


 
Artykuł przeczytano: 319 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 22 września 2021, 10:06
Zmienił(a): Marek Banaczek, 22 września 2021, 10:11
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 22 września 2021, 10:38
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.