WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

Poniższe postępowanie na na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu z dnia 13 września 2021 r. zostało anulowane.

Informujemy, że wkrótce zostanie zamieszczone nowe, zmienione ogłoszenie na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593

 

Przedmiot zamówienia:

 

  1. Fabrycznie nowe krzesła z litego naturalnego drewna – 300 sztuk

           Rodzaje drewna (nie inny niż poniżej):

           - buk, grusza, brzoza

           Kolor drewna:

           - ciemny odcień brązu, z rzeźbionymi elementami dekoracyjnymi w kolorze złotym

           Rodzaj materiału obszycia:

           - żakardowy, wysoko zdobiony, kolory jasne

           Siedzisko:

           - miękkie, sprężyste o wysokości 5 – 9 cm i wymiarach:

           - szerokość przedniej części siedziska: 42 cm – 46 cm

           - szerokość tylnej części siedziska: 30 cm – 33 cm

           - długość krawędzi bocznych: 40 cm – 43 cm

           - wysokość od podłoża do szczytu siedziska – 47 cm – 53 cm

           Nogi krzesła charakteryzujące się łagodnym łukiem

           -  2 lata gwarancji

 

  1. Fabrycznie nowe stoły konferencyjne składane – 30 sztuk

          - Blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnie o grubości minimum 25mm i 

          wymiarach: szerokość: 79 – 80 cm, długość 179 – 180 cm, wysokość po rozłożeniu: 74 cm

          - Kolor: odcień brązu, czerń, grafit

          - Certyfikat Higieniczny, klasa: E1

          - Solidna stalowa konstrukcja ramy z profili około 30x30 mm

          - Brak elementów plastikowych w konstrukcji służącej do składania stołu  narażonych na zużycie i awarii

          - 2 lata gwarancji

Krzesła i stoły są przeznaczone do historycznego (odtworzonego) pomieszczenia Sali Rycerskiej mieszczącego się na I piętrze.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 16.00

 

Kolejne 150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 16.00

 

Stoły konferencyjne stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 2 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 16.00

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena 60 %

 

Punkty wyliczane są wg następującego wzoru:

 

C = CMIN / CB x 60 pkt

C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%

CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu

CBzaproponowana cena oferty badanej

Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.

 

Jakość zaoferowanych krzeseł 40 %

 

Na wezwanie zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt do siedziby  Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 3 dni egzemplarzy demonstracyjnych krzeseł (co najmniej 2 szt.) w celu oceny ich jakości. W wezwaniu będzie też wskazane miejsce i termin przeprowadzenia oceny. Egzemplarze demonstracyjne krzeseł muszą być tożsame z oferowanymi przez wykonawcę w ofercie. Egzemplarze demonstracyjne dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą być zmontowane i gotowe do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu egzemplarzy demonstracyjnych w miejscu przeprowadzenia ich oceny, jednakże muszą być gotowe przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia oceny. Wykonawcy będą mogli być obecni przy ocenie w związku z tym w celu zapewnienia pełnego obiektywizmu oceny Zamawiający wymaga, aby żadne oznakowania lub napisy na egzemplarzach demonstracyjnych (jeżeli są) nie pozwalały na identyfikację Wykonawcy lub producenta egzemplarzy demonstracyjnych. Przy dostarczaniu egzemplarzy demonstracyjnych każdy wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz do identyfikacji egzemplarzy demonstracyjnych dostarczonych do

oceny. W przedmiotowym formularzu wykonawca poda składający się z 4 dowolnych liter/znaków kod, którym będzie oznaczone każde krzesło stanowiące egzemplarz demonstracyjny. Wypełniony formularz należy umieścić w kopercie opisanej nazwą (firmą) i

adresem wykonawcy i nazwą postępowania („zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli”) Koperty te zostaną otwarte po przeprowadzeniu oceny ofert, aby zakończyć proces oceny ofert i dokonać identyfikacji ocenianych krzeseł.

 

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Dostarczone egzemplarze demonstracyjne krzeseł będą oceniane w zakresie:

 

Jakość zastosowanych materiałów 0-10 punktów

Estetyka wykonania 0-10 punktów

Charakter krzeseł w stosunku do charakteru pomieszczenia w którym będą ustawione 0-20 punktów

 

Łączna ilość punktów zostanie wyliczona przez zsumowanie liczby punktów w kryterium cena oraz jakość zaoferowanych krzeseł

 

Oferta powinna:

- być opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

- zawierać cenę netto i brutto

- zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub na własnym formularzu wykonawcy o ile zawiera on wszystkie elementy formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także podpisanie protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście  na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Oferta winna być oznaczona „Oferta na zakup i dostawę mebli”

nie później niż do dnia 20.09.2021 r. do godziny 12.00

 

Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593

Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl


Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania cenowego bez podania przyczyn.

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.

.

Załącznikami do zapytania są:

  1. Formularz oferty
  2. Projekt umowy

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)

_____________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826


Artykuł przeczytano: 361 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 13 września 2021, 13:56
Zmienił(a): Anna Boroń, 17 września 2021, 13:59
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 17 września 2021, 14:16
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.