Poniższe postępowanie na na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu z dnia 13 września 2021 r. zostało anulowane.
Informujemy, że wkrótce zostanie zamieszczone nowe, zmienione ogłoszenie na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę mebli do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593
Przedmiot zamówienia:
Rodzaje drewna (nie inny niż poniżej):
- buk, grusza, brzoza
Kolor drewna:
- ciemny odcień brązu, z rzeźbionymi elementami dekoracyjnymi w kolorze złotym
Rodzaj materiału obszycia:
- żakardowy, wysoko zdobiony, kolory jasne
Siedzisko:
- miękkie, sprężyste o wysokości 5 – 9 cm i wymiarach:
- szerokość przedniej części siedziska: 42 cm – 46 cm
- szerokość tylnej części siedziska: 30 cm – 33 cm
- długość krawędzi bocznych: 40 cm – 43 cm
- wysokość od podłoża do szczytu siedziska – 47 cm – 53 cm
Nogi krzesła charakteryzujące się łagodnym łukiem
- 2 lata gwarancji
- Blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnie o grubości minimum 25mm i
wymiarach: szerokość: 79 – 80 cm, długość 179 – 180 cm, wysokość po rozłożeniu: 74 cm
- Kolor: odcień brązu, czerń, grafit
- Certyfikat Higieniczny, klasa: E1
- Solidna stalowa konstrukcja ramy z profili około 30x30 mm
- Brak elementów plastikowych w konstrukcji służącej do składania stołu narażonych na zużycie i awarii
- 2 lata gwarancji
Krzesła i stoły są przeznaczone do historycznego (odtworzonego) pomieszczenia Sali Rycerskiej mieszczącego się na I piętrze.
Termin realizacji zamówienia:
150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 30 listopada 2021 r. do godziny 16.00
Kolejne 150 szt. krzeseł stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 1 – dostawa do Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 16.00
Stoły konferencyjne stanowiące przedmiot zamówienia w pkt. 2 – dostawa do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 16.00
Kryteria wyboru oferty:
Cena 60 %
Punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
C = CMIN / CB x 60 pkt
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej
Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
Jakość zaoferowanych krzeseł 40 %
Na wezwanie zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt do siedziby Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 3 dni egzemplarzy demonstracyjnych krzeseł (co najmniej 2 szt.) w celu oceny ich jakości. W wezwaniu będzie też wskazane miejsce i termin przeprowadzenia oceny. Egzemplarze demonstracyjne krzeseł muszą być tożsame z oferowanymi przez wykonawcę w ofercie. Egzemplarze demonstracyjne dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą być zmontowane i gotowe do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu egzemplarzy demonstracyjnych w miejscu przeprowadzenia ich oceny, jednakże muszą być gotowe przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia oceny. Wykonawcy będą mogli być obecni przy ocenie w związku z tym w celu zapewnienia pełnego obiektywizmu oceny Zamawiający wymaga, aby żadne oznakowania lub napisy na egzemplarzach demonstracyjnych (jeżeli są) nie pozwalały na identyfikację Wykonawcy lub producenta egzemplarzy demonstracyjnych. Przy dostarczaniu egzemplarzy demonstracyjnych każdy wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz do identyfikacji egzemplarzy demonstracyjnych dostarczonych do
oceny. W przedmiotowym formularzu wykonawca poda składający się z 4 dowolnych liter/znaków kod, którym będzie oznaczone każde krzesło stanowiące egzemplarz demonstracyjny. Wypełniony formularz należy umieścić w kopercie opisanej nazwą (firmą) i
adresem wykonawcy i nazwą postępowania („zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli”) Koperty te zostaną otwarte po przeprowadzeniu oceny ofert, aby zakończyć proces oceny ofert i dokonać identyfikacji ocenianych krzeseł.
Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Dostarczone egzemplarze demonstracyjne krzeseł będą oceniane w zakresie:
Jakość zastosowanych materiałów 0-10 punktów
Estetyka wykonania 0-10 punktów
Charakter krzeseł w stosunku do charakteru pomieszczenia w którym będą ustawione 0-20 punktów
Łączna ilość punktów zostanie wyliczona przez zsumowanie liczby punktów w kryterium cena oraz jakość zaoferowanych krzeseł
Oferta powinna:
- być opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.
- zawierać cenę netto i brutto
- zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub na własnym formularzu wykonawcy o ile zawiera on wszystkie elementy formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania
Forma płatności:
Wywiązanie się z zawartej umowy, a także podpisanie protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
lub osobiście na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Oferta winna być oznaczona „Oferta na zakup i dostawę mebli”
nie później niż do dnia 20.09.2021 r. do godziny 12.00
Osoba do kontaktu:
Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593
Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania cenowego bez podania przyczyn.
Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.
Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.
.
Załącznikami do zapytania są:
Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)
_____________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
2021Formularz_ofertowy DOC72.5 Kb13 września 202152 raz(y) | ||||
2021Umowa DOC119.5 Kb13 września 202172 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 13 września 2021, 13:56 |
Zmienił(a): | Anna Boroń, 17 września 2021, 13:59 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 17 września 2021, 14:16 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.