WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ CHEMII GOSPODARCZEJ i MATERIAŁÓW BIUROWYCH

Muzeum Okręgowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę chemii gospodarczej i materiałów biurowych.

 

Zamawiający:

Muzeum Okręgowe w Sandomierz

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Przedmiot zamówienia:

1. Zakup i dostawa chemii gospodarczej i materiałów biurowych na potrzeby Muzeum Okręgowego

w Sandomierzu w 2020 i 2021 roku.

  1. Ilości podane w wykazie chemii gospodarczej i materiałów biurowych zapytania ofertowego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na chemię gospodarczą i materiały biurowe może odbiegać od ilości wskazanych w wykazie, ale nie więcej niż 50 %. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonej chemii gospodarczej i materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonego towaru, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie.
  2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:

a)       Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych  do obrotu zgodnie z wymogami

b)      Chemia gospodarcza musi Posiadać co najmniej 12 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania, od dnia wyprodukowania oraz co najmniej 6 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania od dnia dostawy.

 

Wykaz materiałów chemicznych podlegających wycenie:

  1. Pasta samopołyskowa przeznaczona do polecana do konserwacji podłóg drewnianych, lakierowanych i sztucznych. Nie wymaga się stosowania oddzielnego środka do zmywania powłok. 

ILOŚĆ: 60 LITRÓW

  1. Uniwersalny płyn do mycia powierzchni, do czyszczenia różnego rodzaju wodoodpornych powierzchni np. parkietów drewnianych, płytek ceramicznych, umywalek czy kuchenek. Preparat nie pozostawiający po sobie niepożądanych smug i śladów.

ILOŚĆ: 50 LITRÓW

  1. Mydło w płynie do codziennej higieny rąk.

ILOSĆ: 70 LITRÓW

  1. Mydło w pianie

ILOŚĆ: 20 LITRÓW

  1. Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący do WC – właściwości dezynfekujące, czyści, wybiela, zabija bakterie, wirusy, grzyby.

ILOŚĆ: 25 LITRÓW

  1. Papier toaletowy – średnica rolki 18cm,  ilość warstw: 2, długość rolki: minimum 90 m, biały lub szary.

ILOŚĆ: 600 szt.

  1. Ręcznik biały składany do podajnika. Ilość warstw: 2, wymiary listka: min. 22cm x 23cm, max. 23 cm x 25 cm, Ilość listków w zgrzewce: 200 sztuk.

ILOŚĆ: 400 opakowań pojedynczych

  1. Spray przeciw kurzowi. Uniwersalnego środek czyszczący, bezpieczny dla mebli.

ILOŚĆ: 4 LITRY.

 

Wykaz materiałów biurowych podlegających wycenie:

  1. Papier xero:  Format:  A4 210 x 297, gramatura papieru: 80g, 1 ryza = 500 arkuszy, kolor biały.

ILOŚĆ: 80 ryz

  1. Rolka termiczna 57/15

ILOŚĆ: 40 szt.

  1. Rolka termiczna 57/80

ILOŚĆ: 40 szt.

  1. Koszulki A4. Opakowanie = 100 szt. Wykonane z miękkiej, gładkiej folii polipropylenowej o grubości min 50μm

ILOŚĆ: 10 opakowań

  1. Worki na śmieci o pojemności 35 L opakowanie = 50 szt.

ILOŚĆ: 20

  1. Worki na śmieci o pojemności 60 L, opakowanie = 30 szt.

ILOŚĆ: 40

  1. Worki na śmieci o pojemności 120 L opakowanie = 20 szt., grubość min. 80 mikr.

ILOŚĆ: 20

  1. Segregator, grubość 70 mm wykonany z grubego kartonu pokrytego z zewnątrz kolorową folią PP

ILOŚĆ: 30 szt.

  1. Teczka służąca do przechowywania i archiwizowania dokumentów w formacie A4. Bezkwasowa.

Zapinana 100% niebieloną tasiemką. Posiada szerokie klapy wewnętrzne zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem.

ILOŚĆ: 300 szt.

 

Termin realizacji:

 

Od dnia wyboru oferty  czyli  15.01.2020 r. sukcesywnie na podstawie składanych zamówień, przez okres 24 miesięcy.

Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji  Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub e-mailem.

Dostawa do siedziby MO Sandomierz w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00

 

Forma płatności:

 

Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.

Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.

 

Ocena ofert

 

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

1 - cena 100%

 

 

Miejsce oraz termin składania ofert

 

Ofertę można przesłać listem lub e-mailem na adres  m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Sandomierzu,

faksem (15 832-22-65), listownie ( na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz) nie później niż 14.01.2020

Oferty  złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Osoba do kontaktu – Mirosław Piórkowski - 698 636 593, m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postepowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Artykuł przeczytano: 654 raz(y)
Wprowadził(a): Anna Boroń, 7 stycznia 2020, 15:18
Zmienił(a): Anna Boroń, 7 stycznia 2020, 15:18
Zatwierdził(a): Karolina Leder, 7 stycznia 2020, 15:18
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.