WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Zapytanie ofertowe na korektę językową, skład, recenzję, druk i dostawę publikacji muzealnej

ZAPYTANIE OFERTOWE na korektę językową, skład, recenzję, druk i dostawę publikacji muzealnej

Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65

Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest korekta językowa, skład, recenzja, druk i dostawa publikacji muzealnej publikacji z dziedziny archeologii pt. ,,Materiały kultury złockiej ze zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu’’ wytworzonej w ramach grantu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu „Ochrona zabytków archeologicznych” na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Wykonawca zobowiązany będzie do wydania i składu publikacji muzealnej z archeologii na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.

W zakres oferty wchodzi:
1. Ujednolicenie fotografii, rycin, tablic oraz części katalogowej publikacji.
2. Przygotowanie graficzne okładki publikacji wraz ze skrzydełkami,
3. Złożenie publikacji w języku polskim oraz angielskim,
4. Korekta językowa
5. Dwie recenzje wydawnicze przygotowane przez specjalistów z dziedziny archeologii o stopniu co najmniej dr hab.
6. Przygotowanie pliku w formie pdf oraz pliku do druku.

Zakres prac:
1. Ilość tekstu: około 260 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język polski
2. Ilość tekstu: około 260 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język angielski
3. Ilość rycin: ok 50-60 szt. w tym jedna mapa na format A3 – wkładka
4. Tablice archeologiczne: ok 20 tablic na format A4
5. Tabele różnych rozmiarów w języku polskim około 20-30 na około 20-25 stron A4
6. Tabele różnych rozmiarów w języku angielskim około 20-30 na około 20-25 stron A4

Druk według specyfikacji:
1. Okładka 210 x 297 mm + skrzydełka po 100 mm
2. Oprawa miękka, szyto-klejona, kreda mat 350 g./300 g. 4+4,
3. Format środka 210x297 mm
4. Papier kreda mat 90 g. druk 4+4
5. Wkładka kreda mat 130 g. 297x420, 4+0
6. Objętość 500 +/- 25-50 str.
7. Nakład 200 egzemplarzy

Wymagania dotyczące wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Wydawnictwo musi znajdować się na liście wydawnictw Ministerstwa Edukacji i Nauki publikujących recenzowane monografie naukowe.
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi z zakresu składu, recenzji oraz druku (i/lub) publikacji o podobnej tematyce,
4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
5. Przesłanie portfolio grafik/składu publikacji.
6. Minimum 3 letnie doświadczenie wydawnicze – warunek konieczny.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania powyższych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

Zawartość oferty:
1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki z osobna, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
3. Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane
4. Portfolio grafik/składu publikacji bądź druków ulotnych tj. ulotka, broszura, folder.

Procedura składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl , w nieprzekraczalnym terminie do 24.07.2025 r. do godz. 12.00.
2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania
i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
5. Osoby do kontaktu:

Wojciech Rajpold
email: w.rajpold@zamek-sandomierz.pl
tel. 660 915 721

Informacje dotyczące ofert:

Sylwia Mroczka
email: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
tel. 698 639 312

Kryteria wyboru ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena brutto - 60%
doświadczenie (liczba wydanych
publikacji spełniających warunek konieczny
tj. 3 letnie doświadczenie wydawnicze) - 40%
--------------------------------------------------------------------------
Razem

Punktacja w kryterium „cena” zostanie obliczona ze wzoru:
C = 0,60 * cn/co * 100 pkt
gdzie:
cn – cena minimalna (brutto),
co – cena badanej oferty (brutto)

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 60.

Punktacja w kryterium ,,doświadczenie’’ zostanie obliczona ze wzoru:

D = 0,40 * dn/do * 100 pkt

gdzie:
dn - doświadczenie minimalne (najmniejsza liczba wydanych publikacji spełniających kryterium konieczne tj. 3 letnie doświadczenie wydawnicze)
do – doświadczenie badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 40.

Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz dostarczenie potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.

Okres realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15.12.2025 r.

Inne postanowienia:
1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
2. lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
5. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Wojciech Rajpold
tel. 660 915 721
e-mail: w.rajpold@zamek-sandomierz.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
7. Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
8. Składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie/ofertę/zamówienie, oferent wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania ofertowego przez [nazwa administratora danych, np. Firma X sp. z o.o.].
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym celu prosimy o zgłoszenie tego faktu pisemnie na adres [k.gara@zamek-sandomierz.pl] przed złożeniem oferty.

Artykuł przeczytano: 5 raz(y)
Wprowadził(a): Grzegorz Lipiec, 3 lipca 2025, 10:32
Zmienił(a): Grzegorz Lipiec, 3 lipca 2025, 10:32
Zatwierdził(a): Wiktoria Sawicka, 3 lipca 2025, 10:41
 
 
copyrights @ 2012 - 2025 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.