ZAPYTANIE OFERTOWE
na wydruk i dostawę publikacji muzealnej
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku publikacji muzealnej oraz dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
1. Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku publikacji zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Oprawa:
a) Kolor okładki Cmyk 4+4
b) Oprawa miękka szyto-klejona
c) Papier okładki kreda mat 350 g
d) Uszlachetnienie folia matowa + jednostronnie lakier wybiórczy UV
2) Środek:
a) Papier: kreda mat - 14 kartek czarnych - wyższa gramatura 250 i mat w stylu tektury
b) Gramatura: 150
c) Druk: 4+4
d) Ilość stron 284
3) Format B5 176x250 mm
4) 500 egzemplarzy
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
2. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed realizacją zamówienia dostarczy do siedziby Zamawiającego 1 szt. publikacji w oferowanej jakości.
3. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności.
Zawartość oferty
1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
3. Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
Procedura składania ofert
1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 7.05.2025 r. do godz. 12.00.
2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
4. Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lipiec
tel. 533 101 674
e-mail: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
- Cena - 100%
Okres realizacji zamówienia:
Do 3.06.2025 r.
Inne postanowienia:
1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Grzegorz Lipiec
tel. 533 101 674
e-mail: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb28 kwietnia 202520 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 28 kwietnia 2025, 08:34 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 28 kwietnia 2025, 10:28 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 28 kwietnia 2025, 14:17 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.