WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

 

 

  ZAPYTANIE OFERTOWE

na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

 

 

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Województwo Świętokrzyskie

Województwo Świętokrzyskie w Kielcach

al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce

tel. 41 395-16-60, fax. 41 3951679

NIP: 9591506120

REGON: 291009337

Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

 

w imieniu i na rzecz którego, na podstawie art. 37 ust. 2, 3 i 4 ustawy oraz zgodnie z Uchwałą nr 8498/24 Zarządu Województwa Świętokrzyskiego z dnia 30 stycznia 2024 r., przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez Pełnomocnika:

 

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu – Pełnomocnika Zamawiającego

zwany dalej „Zamawiającym”

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

tel.: 15 832 22 65,  fax. 15 644 68 26

NIP: 864-11-06-630

REGON: 291200740

Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, zadania pn. „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I”.

 

Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy:

  1. Reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, wytycznymi Wojewódzkiego Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
  2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
  3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
  4. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
  5. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz ewentualnego przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu
    i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych.
  6. Żądanie od kierownika budowy poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
  7. Kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawcę robót.
  8. Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów pod względem zgodności z przedmiarem robót i projektem budowlanym.
  9. Kontrola jakości i terminowości wykonywania robót.
  10. Kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez akceptację na fakturze wskazanego zakresu robót.
  11. Monitorowanie zgodności robót z zapisami zawartymi w harmonogramie realizacji robót budowlanych.
  12. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony, i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
  13. Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i sporządzanie protokołu przekazania placu budowy.
  14. Przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego i uczestniczenie w jego odbiorze.
  15. W uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zleceniodawcy protokołu konieczności na wykonanie robót zamiennych oraz sprawdzenie kosztorysów na te roboty.
  16. Przygotowanie dokumentów do zawiadomienia o zakończeniu robót.
  17. Zleceniobiorca będzie na bieżąco informował Przedstawiciela Zleceniodawcy
    o czynnościach podjętych wobec Wykonawcy robót budowlanych.
  18. Dokonywanie częściowych odbiorów prac i wyliczenie faktycznie poniesionych kosztów przez Wykonawcę jeśli będą dokonywane częściowe odbiory.
  19. Wizyta na placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu, w trakcie trwania robót budowlanych i na każde uzasadnione wezwanie Zleceniodawcy.
  20. W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub nieścisłości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej inspektor nadzoru jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek.
  21. Inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.

Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie, oraz spełniać wymagania o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292)
  2.  W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 5 realizacji z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz, lub drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 07.01.2025 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Termin realizacji zamówienia:

 Do protokólarnego odbioru zadania przez Zamawiającego w szacowanym terminie prowadzonych prac od dnia 20 stycznia 2025 r. do  31.12.2025 r.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia
    w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,

ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 91 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 27 grudnia 2024, 10:28
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 27 grudnia 2024, 10:27
Zatwierdził(a): Wiktoria Sawicka, 27 grudnia 2024, 11:23
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 27 grudnia 2024
 
copyrights @ 2012 - 2025 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.