ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Województwo Świętokrzyskie
Województwo Świętokrzyskie w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
tel. 41 395-16-60, fax. 41 3951679
NIP: 9591506120
REGON: 291009337
Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
w imieniu i na rzecz którego, na podstawie art. 37 ust. 2, 3 i 4 ustawy oraz zgodnie z Uchwałą nr 8498/24 Zarządu Województwa Świętokrzyskiego z dnia 30 stycznia 2024 r., przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez Pełnomocnika:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu – Pełnomocnika Zamawiającego
zwany dalej „Zamawiającym”
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel.: 15 832 22 65, fax. 15 644 68 26
NIP: 864-11-06-630
REGON: 291200740
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zamek-sandomierz.pl
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, zadania pn. „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I”.
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy:
- Reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, wytycznymi Wojewódzkiego Świętokrzyskiego Konserwatora Zabytków, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
- Sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
- Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.
- Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz ewentualnego przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu
i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych.
- Żądanie od kierownika budowy poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
- Kontrolowanie przebiegu prac realizowanych przez wykonawcę robót.
- Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów pod względem zgodności z przedmiarem robót i projektem budowlanym.
- Kontrola jakości i terminowości wykonywania robót.
- Kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez akceptację na fakturze wskazanego zakresu robót.
- Monitorowanie zgodności robót z zapisami zawartymi w harmonogramie realizacji robót budowlanych.
- Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, jeśli będzie prowadzony, i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
- Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i sporządzanie protokołu przekazania placu budowy.
- Przygotowanie niezbędnych dokumentów do odbioru końcowego i uczestniczenie w jego odbiorze.
- W uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zleceniodawcy protokołu konieczności na wykonanie robót zamiennych oraz sprawdzenie kosztorysów na te roboty.
- Przygotowanie dokumentów do zawiadomienia o zakończeniu robót.
- Zleceniobiorca będzie na bieżąco informował Przedstawiciela Zleceniodawcy
o czynnościach podjętych wobec Wykonawcy robót budowlanych.
- Dokonywanie częściowych odbiorów prac i wyliczenie faktycznie poniesionych kosztów przez Wykonawcę jeśli będą dokonywane częściowe odbiory.
- Wizyta na placu budowy co najmniej dwa razy w tygodniu, w trakcie trwania robót budowlanych i na każde uzasadnione wezwanie Zleceniodawcy.
- W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub nieścisłości albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej inspektor nadzoru jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek.
- Inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej.
Warunki udziału w postępowaniu:
- Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie, oraz spełniać wymagania o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292)
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 5 realizacji z zakresu sprawowania nadzoru inwestorskiego przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych.
Zawartość oferty
- Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
- Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
Procedura składania ofert
- Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz, lub drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 07.01.2025 r. do godz. 12.00.
- Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
- Osoba do kontaktu:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Termin realizacji zamówienia:
Do protokólarnego odbioru zadania przez Zamawiającego w szacowanym terminie prowadzonych prac od dnia 20 stycznia 2025 r. do 31.12.2025 r.
Inne postanowienia:
- Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia
w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
- Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.