WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i montaż windy załadowczej do samochodu dostawczego

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i montaż windy załadowczej do samochodu dostawczego

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż windy załadowczej do samochodu dostawczego – Mercedes Benz Sprinter 2022 r.

 

Szczegółowy zakres zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Winda aluminiowa składana, rozmiar platformy rozłożonej około 180×130 cm, po złożeniu około 180cm x 65 cm. Sterowanie pilotem radiowym

  • Udźwig platformy załadowczej : minimum 450 kg
  • Platforma aluminiowa , zamykana za tylnymi lewymi drzwiami pojazdu
  • Rollstopy na platformie
  • Powierzchnia platformy : antypoślizgowa
  • Wysokość podestu : około 1800 mm
  • Szerokość podestu po rozłożeniu : około 1300 mm
  • Sterowanie przy pomocy pilota radiowego: opuszczanie , podnoszenie , otwieranie i zamykania platformy
  • Zawory – zamki na agregacie i siłownikach , zabezpieczające platformę przed jej opadnięciem w trakcie pracy
  • Moment udźwigu windy : min. 3,0Nm ( 450 kg na długości ramienia 600 mm )
  • Automatyczne poziomowanie oraz dochodzenie podestu do podłoża,
  • Plastikowe rolki chroniące podest i ramiona windy przed zarysowaniem
  • Łożyska wyposażone w kalamitki do ich smarowania
  • Minimum 2 lata gwarancji
  • Flagi ostrzegawcze na tylnej ścianie platformy oraz migacze na platformie
  • Włącznik windy w kabinie kierowcy , zabezpieczający przed niepowołanym użyciem windy

 

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 08.10.2024 r. do godz. 12.00.

  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Termin realizacji zamówienia:

 Do 23.12.2024 r.

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,

ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne

i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video

za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,

w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 43 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Polit, 3 października 2024, 14:48
Zmienił(a): Małgorzata Polit, 3 października 2024, 14:48
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 3 października 2024, 14:53
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 3 października 2024
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.