WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług doradztwa podatkowego dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

      ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług w zakresie doradztwa podatkowego
        dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający


Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65,

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podatkowego w szczególności dotyczących tematyki podatku VAT dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w zakresie określonymi przepisami  USTAWA z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1166).

Przez świadczenie obsługi doradztwa podatkowego rozumie się w szczególności:

  

  • udzielanie porad, opinii i wyjaśnień z zakresu przepisów podatkowych, ze szczególnym  uwzględnieniem podatku od towarów i usług
  • wykonywanie niezależnego audytu podatkowego  w zakresie rozliczeń VAT za dwa poprzednie lata obrotowe
  • przygotowanie wniosku o interpretację indywidualną w zakresie ustalenia współczynnika proporcji (art. 90 ust. 2 Ustawy z dnia 11.03.2024 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 dalej jako „ustawa o VAT”) i ewentualnie współczynnika preproporcji, o którym mowa w art. 86 ust. 2a ustawy o VAT.

 

Usługa doradztwa podatkowego będzie świadczona od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt, za pomocą środków porozumiewania się na odległość - poczta elektroniczna, telefon, oraz w siedzibie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu (wgląd do dokumentacji).

 

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za 1 godzinę świadczonych usług podatkowych (należy podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, lub drogą elektroniczną na adres: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 20.09.2024 r. do godz. 13.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

 

Joanna Czerwińska

tel. 15 64457 57 wewn.232

e-mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

- Cena -  90%

 

Punktacja w kryterium „Cena” zostanie obliczona ze wzoru:

 

            P1 = 0,90 * cn/co * 100 pkt

gdzie:

cn – cena minimalna (brutto),

co – cena badanej oferty (brutto)

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 90 pkt.

 

- Punktacja w kryterium Jakość (P2) - 10%

 

Ilość obsługiwanych jednostek sektora finansów publicznych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.07.2024 r.

 

Udokumentowane doświadczenie w zakresie usług świadczonych dla jednostek sektora finansów publicznych w okresie od 01.01.2023 r. do 31.07.2024 r. - 1 szt. – 1 pkt  i za każde następne 1 pkt – max. 10 pkt 

Brak udokumentowania kryterium ,,Jakość’’ skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w tej kategorii.

----------------------------------------------------

    Razem           -  100%        

         

 Punkty przyznane ofercie zostaną obliczone ze wzoru:

           

            P = P1 + P2

 

Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres: 01.10.2024 r. - 31.12.2024 r.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania z przyczyn, których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy.
    W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Joanna Czerwińska

e-mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

Artykuł przeczytano: 47 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 3 września 2024, 14:08
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 3 września 2024, 14:08
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 3 września 2024, 14:17
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.