ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usług informatycznych w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych oraz administrowanie siecią komputerową.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
- Usuwanie awarii sprzętu informatycznego, poprzez naprawę, gdy jest to możliwe we własnym zakresie lub przekazanie do kompetentnych serwisów.
- Doradztwo w zakresie wyboru nowego sprzętu i oprogramowania.
- Instalacja nowego sprzętu, oprogramowania, przemieszczenie zasobów dotychczas posiadanych.
- Usuwanie zapisu danych z urządzeń przeznaczonych do likwidacji.
- Przeprowadzanie instruktażu i konsultacji w zakresie obsługi komputerów i oprogramowania zainstalowanego na stanowiskach pracy.
- Prowadzenie spisu oprogramowania wykorzystywanego przez Muzeum Zamkowe.
- Nadzór i kontrola okresowa abonamentowych, okresów ważności i licencji oprogramowania i systemów.
- Doradztwo w zakresie modernizacji oprogramowania oraz wydawania orzeczeń technicznych.
- Komunikacja z producentami programowania w celu obsługi zgłoszeń błędów i usuwania awarii systemowych.
- Wdrażanie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących Polityki Bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bieżących przepisów prawa.
- Pełnienie roli administratora systemów informatycznych, w tym realizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz ochrony danych przed nie powołanym dostępem.
- Zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym zmieniającego się otoczenia.
- Przeprowadzenie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosowanie do wyników przeprowadzonej analizy.
- Kontrola zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa.
- Zapewnienie okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.
- Inne zadania związane ze sprawami informatycznymi Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
- Bezpłatny dojazd do siedziby Zamawiającego na uzasadnione wezwanie.
- Podjęcie działań w celu usunięcia awarii w ciągu 24 h od zgłoszenia.
- W sprawach pilnych i awaryjnych niezwłoczny przyjazd na wezwanie.
- Obsługa całej serwerowni Muzeum Zamkowym - Serwer Muzeum Zamkowego, Qnap Muzeum Zamkowego x 2 szt. Serwer Muzeum Zamkowe – Muza, Qnap Muzeum Zamkowe – Muza.
- Konfiguracja zabezpieczeń firewall
- Konfiguracja dostępów zdalnych opartych o open vpn,
- Obsługa środowiska wirtualnych maszyn oparta o oprogramowanie Proxmox
- Obsługa systemu monitoringu zdarzeń sieciowych check_mk
- Obsługa kopii zapasowych maszyn wirtualnych na zewnętrzne urządzenia NAS oraz ustalenie harmonogramu kopii zapasowych.
- Konfiguracja dostępu open vpn i sieci na potrzeby Muzy, Enova.
- Opieka oraz obsługa nad 20 szt. Laptopów.
- Opieka oraz obsługa nad 20 szt. komputerów stacjonarnych.
- Opieka nad pracą zdalną pracowników.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie usług informatycznych minimum w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zawartość oferty
- Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
- Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia w okresie za 1 miesiąc oraz za cały okres realizacji (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
- Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
Procedura składania ofert
- Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 19.08.2024 r. do godz. 12.00.
- Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
- Osoba do kontaktu:
Mirosław Piórkowski
698 636 593
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena - 100%
Okres realizacji zamówienia:
24 miesiące od daty podpisania umowy
Inne postanowienia:
- Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
- Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.