WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług informatycznych w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług informatycznych w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych oraz administrowanie siecią komputerową.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

  1. Usuwanie awarii sprzętu informatycznego, poprzez naprawę, gdy jest to możliwe we własnym zakresie lub przekazanie do kompetentnych serwisów.
  2. Doradztwo w zakresie wyboru nowego sprzętu i oprogramowania.
  3. Instalacja nowego sprzętu, oprogramowania, przemieszczenie zasobów dotychczas posiadanych.
  4. Usuwanie zapisu danych z urządzeń przeznaczonych do likwidacji.
  5. Przeprowadzanie instruktażu i konsultacji w zakresie obsługi komputerów i oprogramowania zainstalowanego na stanowiskach pracy.
  6. Prowadzenie spisu oprogramowania wykorzystywanego przez Muzeum Zamkowe.
  7. Nadzór i kontrola okresowa abonamentowych, okresów ważności i licencji oprogramowania  i systemów.
  8. Doradztwo w zakresie modernizacji oprogramowania oraz wydawania orzeczeń technicznych.
  9. Komunikacja z producentami programowania w celu obsługi zgłoszeń błędów i usuwania awarii systemowych.
  10. Wdrażanie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących Polityki Bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bieżących przepisów prawa.
  11. Pełnienie roli administratora systemów informatycznych, w tym realizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz ochrony danych przed nie powołanym dostępem.
  12. Zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym zmieniającego się otoczenia.
  13. Przeprowadzenie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosowanie do wyników przeprowadzonej analizy.
  14. Kontrola zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa.
  15. Zapewnienie okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.
  16. Inne zadania związane ze sprawami informatycznymi Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
  17. Bezpłatny dojazd do siedziby Zamawiającego na uzasadnione wezwanie.
  18. Podjęcie  działań w celu usunięcia awarii w ciągu 24 h od zgłoszenia.
  19. W sprawach pilnych i awaryjnych niezwłoczny przyjazd na wezwanie.
  20. Obsługa całej serwerowni Muzeum Zamkowym - Serwer Muzeum Zamkowego,  Qnap Muzeum Zamkowego x 2 szt. Serwer Muzeum Zamkowe – Muza, Qnap Muzeum Zamkowe – Muza.
  21. Konfiguracja zabezpieczeń firewall
  22. Konfiguracja dostępów zdalnych opartych o open vpn,
  23. Obsługa środowiska wirtualnych maszyn oparta o oprogramowanie Proxmox
  24. Obsługa  systemu monitoringu zdarzeń sieciowych check_mk
  25. Obsługa  kopii zapasowych maszyn wirtualnych na zewnętrzne urządzenia NAS oraz ustalenie  harmonogramu kopii zapasowych.
  26. Konfiguracja dostępu open vpn i sieci na potrzeby Muzy, Enova.
  27. Opieka oraz obsługa nad 20 szt. Laptopów.
  28. Opieka oraz obsługa nad 20 szt. komputerów stacjonarnych.
  29. Opieka nad pracą zdalną pracowników.

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie usług informatycznych minimum w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia w okresie za 1 miesiąc oraz za cały okres realizacji (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
  3. Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 19.08.2024 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

698 636 593

m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Opis kryteriów:

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- Cena  - 100%

 Okres realizacji zamówienia:

24 miesiące od daty podpisania umowy

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 64 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Polit, 13 sierpnia 2024, 10:49
Zmienił(a): Małgorzata Polit, 13 sierpnia 2024, 10:49
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 13 sierpnia 2024, 11:25
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.