Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, zwanym dalej „Muzeum” jako podmiot zamawiający zaprasza podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych do składania ofert na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Muzeum Zamkowego w Sandomierzu za rok obrotowy 2024 i 2025, obejmujący okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. oraz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata.
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
– uprawnienia do wykonywania zawodu biegłego rewidenta, które zostały określone w ustawie z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1035),
– co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych,
– doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych instytucji kultury.
– gotowości do spotkań informacyjnych wykonujących badanie z kadrą zarządzającą Zamawiającego w siedzibie Muzeum lub w drodze telekonferencji do wyboru przez Zamawiającego,
– informowania Zamawiającego o ewentualnych stwierdzonych problemach, brakach lub rekomendowanych usprawnieniach w systemie rachunkowości prowadzonym przez Zamawiającego.
Czynności związanych z wyborem biegłego rewidenta dokona organ zatwierdzający sprawozdanie finansowe, jakim jest Województwo Świętokrzyskie.
Po otrzymaniu informacji o wyborze przez Województwo Świętokrzyskie podmiotu, który przeprowadzi badanie sprawozdania finansowego Muzeum za rok obrotowy 2024 i 2025, Wykonawca zostanie o tym fakcie poinformowany przez Muzeum i zostanie z Wykonawcą zawarta umowa.
Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
– suma bilansowa – 19.477 tys. zł
– przychody ogółem – 4.937 tys. zł
– liczba zatrudnionych (w etatach) – 40
– szacunkowa ilość faktur sprzedaży –300 oraz faktur zakupu –900.
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum lub złożyć drogą elektroniczną
na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl
w nieprzekraczalnym terminie do 06 września 2024 r. (piątek) do godz. 15.00.
Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Joanna Czerwińska
tel. 015 832-22-65
e-mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Małgorzata Kot
tel.: 15 832 22 65 wewn. 232
e-mail: m.kot@zamek-sandomierz.pl
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe
w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
[1] rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb9 sierpnia 202414 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 9 sierpnia 2024, 15:00 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 9 sierpnia 2024, 15:00 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 9 sierpnia 2024, 15:03 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.