WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Muzeum Zamkowego w Sandomierzu


Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, zwanym dalej „Muzeum” jako podmiot zamawiający zaprasza podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych do składania ofert na przeprowadzenie badania sprawozdania  finansowego Muzeum Zamkowego w Sandomierzu za rok obrotowy 2024 i 2025, obejmujący okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. oraz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., z możliwością przedłużenia na kolejne dwa lata.

  • Zamawiający

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

  

  • Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

  • Warunki i oczekiwania wobec Biegłego rewidenta
  1. Biegły rewident dokona badania przygotowanego przez Muzeum sprawozdania finansowego za rok 2024 – od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. oraz kolejnego roku 2025 – od 01.01.2025 r.  do 31.12.2025 r. Sporządzi sprawozdanie z badania sprawozdania finansowego zgodnie z obowiązującymi przepisami stwierdzając,
    czy sprawozdanie finansowe jest prawidłowe, rzetelne i jasno przedstawia sytuację finansową Muzeum oraz wynik finansowy, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przyjętymi zasadami (polityką) rachunkowości.
  2. Do badania zostanie skierowana osoba posiadająca łącznie:

– uprawnienia do wykonywania zawodu  biegłego rewidenta, które zostały określone w ustawie z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1035),
– co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych,
– doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych instytucji kultury.

  1. Zamawiający wymaga od biegłego rewidenta przeprowadzającego badanie sprawozdania finansowego:

– gotowości do spotkań informacyjnych wykonujących badanie z kadrą zarządzającą Zamawiającego w siedzibie Muzeum lub w drodze telekonferencji do wyboru przez Zamawiającego,

– informowania Zamawiającego o ewentualnych stwierdzonych problemach, brakach lub rekomendowanych usprawnieniach w systemie rachunkowości prowadzonym przez Zamawiającego.

 

  • Zawartość oferty
  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma), informacja o wpisie
    na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz
    o liczbie zatrudnionych biegłych rewidentów.
  2. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy w zakresie badania sprawozdań finansowych.
  3. Informacja o osobie, która będzie przeprowadzała badanie – numer/rodzaj uprawnienia, doświadczenie zawodowe (informacja o wpisie do rejestru biegłych rewidentów).
  4. Oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do sporządzenia sprawozdania z badania sprawozdania finansowego.
  5. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto) za dany rok obrotowy i ogółem za dwa lata.

 

  • Wybór oferty

Czynności związanych z wyborem biegłego rewidenta dokona organ zatwierdzający sprawozdanie finansowe, jakim jest Województwo Świętokrzyskie.

  • Informacja o wyborze i zawarcie umowy

Po otrzymaniu informacji o wyborze przez Województwo Świętokrzyskie podmiotu, który przeprowadzi badanie sprawozdania finansowego Muzeum za rok obrotowy 2024 i 2025, Wykonawca zostanie o tym fakcie poinformowany przez Muzeum i zostanie z Wykonawcą zawarta umowa.

Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.

 

  • Informacje dodatkowe
  1. Przygotowanie sprawozdania finansowego do badania nastąpi przez Muzeum za rok 2024 do dnia 28.02.2025 r., a za rok 2025 do dnia 28.02.2026 r.
  2. Oczekiwany termin przeprowadzenia badania za rok 2024 do dnia 15.03.2025 r.,
    a za rok 2025 do dnia 15.03.2026 r. Natomiast przekazanie raportu z badania sprawozdania finansowego za rok 2024 do dnia 21.03.2025 r., a za rok 2025 do dnia 20.03.2026 r.
  3. Zapłata za przeprowadzenie badania finansowego za dany rok nastąpi po wykonaniu usługi, czyli po przekazaniu raportu z badania sprawozdania finansowego, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania.
  4. W celu umożliwienia właściwego przygotowania oferty, poniżej przedstawione zostają dane dotyczące Muzeum na dzień 31.12.2023 r.:

– suma bilansowa  – 19.477 tys. zł

– przychody ogółem – 4.937 tys. zł

– liczba zatrudnionych (w etatach) – 40

– szacunkowa ilość faktur sprzedaży –300 oraz faktur zakupu –900.

  1. Oferta powinna zawierać adnotację „Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Muzeum Zamkowego w Sandomierzu za lata 2024  i 2025”.
  2. Oferta winna zawierać oświadczenie: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO [1] wobec osób fizycznych,
    od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu ofertowym [2].”
  3. Ofertę należy przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu):

 

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

 

albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum lub złożyć drogą elektroniczną
na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

w nieprzekraczalnym terminie do 06 września 2024 r. (piątek) do godz. 15.00.

 Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Osoba do kontaktu:

Joanna Czerwińska
tel. 015 832-22-65
e-mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

 


 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Małgorzata Kot

tel.: 15 832 22 65 wewn. 232

e-mail: m.kot@zamek-sandomierz.pl

 

  • KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe
w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

[1] rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119

z 04.05.2016, str. 1).

[2] W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb9 sierpnia 202414 raz(y)
Artykuł przeczytano: 91 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 9 sierpnia 2024, 15:00
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 9 sierpnia 2024, 15:00
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 9 sierpnia 2024, 15:03
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.