Zapytanie ofertowe dotyczące tłumaczenia treści plansz wystawowych oraz folderu
z języka polskiego na język angielski
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,
NIP 864-11-06-630,
Regon 291200740,
Tel. 15 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski treści plansz wystawowych oraz folderu (z zakresu historii) wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich do tłumaczeń.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Warunki udziału:
Zawartość oferty
Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 8 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, nie później niż do 17 maja. Termin realizacji zamówienia, będzie uznany za dotrzymany, gdy w terminie 3 dni Zamawiający potwierdzi poprawność wykonania tłumaczenia.
Termin i warunki płatności
W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego bezterminowo, bezwarunkowo i bez dodatkowych opłat autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez Zamawiającego poprawności wykonania tłumaczenia.
Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty, uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.
Opis kryteriów:
2. Cenę ofertową netto i brutto należy podać cyfrowo i słownie.
3. Stawkę podatku określa wykonawca.
4. Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.
Procedura składania ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Sylwia Mroczka
tel. 698 639 312
e-mail: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb25 kwietnia 202425 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 25 kwietnia 2024, 08:11 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 25 kwietnia 2024, 08:11 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 25 kwietnia 2024, 08:25 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.