Zapytanie ofertowe dotyczące wprowadzenia do Muzeum Zamkowego w Sandomierzu systemu sprzedaży oraz audiotour
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,
NIP 864-11-06-630,
Regon 291200740,
Tel. 15 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie do Muzeum Zamkowego w Sandomierzu systemu sprzedaży biletów, obsługi kasowej oraz audioprzewodników wraz z możliwością rezerwacji wizyt w Muzeum.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie do Muzeum Zamkowego w Sandomierzu:
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że realizował już takie same lub podobne usługi (min. 4 z 8 wymienionych) w minimum dwóch instytucjach o takim samym charakterze jak Muzeum.
Podstawy wykluczenia z postępowania:
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:
1) oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
2) oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
3) oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy
z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.
Zawartość oferty:
1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2. Cena ofertowe - cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto). Cena powinna być określona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
4. Podpisana klauzula informacyjna.
5. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
6. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
Oferta oraz oświadczenia do oferty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Kopie dokumentów dołączonych do oferty muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 1 czerwca 2024 roku do dnia 1 czerwca 2025 roku.
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100% - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.
Procedura składania ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Oferty nie spełniające wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym zostaną odrzucone. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Grzegorz Lipiec
tel. 536 950 529
e-mail: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
KLAUZULA PDF125.34 Kb3 kwietnia 202420 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 3 kwietnia 2024, 10:43 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 3 kwietnia 2024, 10:43 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 3 kwietnia 2024, 11:06 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.