WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup odzieży służbowej dla pracowników Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Zapytanie ofertowe dotyczące jednorazowego zakupu odzieży służbowej

przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

 

 

Zamawiający:

 

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,

NIP 864-11-06-630,

Regon 291200740,

Tel. 15 832-22-65

 

 

Tryb udzielenia zamówienia:

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt.  1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup odzieży służbowej dla pracowników Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

 

Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest zakup do Muzeum Zamkowego w Sandomierzu:

  • koszulek polo - kolor niebieski z wizytówki (C – 80, M – 63, Y – 2, K – 0) – o gramaturze powyżej 190g/m2 z drukowanym logo Muzeum z przodu oraz z tyłu koszulki  – sztuk: 60
  • polarów - kolor niebieski z wizytówki (C – 80, M – 63, Y – 2, K – 0) - o gramaturze powyżej 190g/m2  z haftowanym logo Muzeum – sztuk: 12

 

Warunki udziału:

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że zrealizował już co najmniej dwie takie same lub podobne usługi.

 

Podstawy wykluczenia z postępowania:

 

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:

  1. oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
    i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
  2. oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, którym mowa w art. 1 pkt. 3;
  3. oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy
    z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
    w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
    w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.

 

 

Zawartość oferty:

 

1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).

2. Cena ofertowa - cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto). Cena powinna być określona do dwóch miejsc po przecinku.

3. Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.

4. Podpisana klauzula informacyjna.

5. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.

6. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.

 

Oferta oraz oświadczenia do oferty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Kopie dokumentów dołączonych do oferty muszą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w ciągu 30 dni od wyboru oferty. Muzeum dostarczy odpowiednie wzory logo oraz rozmiarówkę pracowników, dla których jest odzież.

 

Opis kryteriów:

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100% - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę brutto.

 

Procedura składania ofert:

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 30 kwietnia 2024 r. do godz. 12.30.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu: Grzegorz Lipiec, g.lipiec@zamek-sandomierz.pl, tel. 15 644-57-57 (wew.233) lub 48 536 950 529.
  5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  6. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponownego przedstawienia Zapytania ofertowego.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Wybór najkorzystniejszej oferty:

 

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Oferty nie spełniające wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym zostaną odrzucone. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Grzegorz Lipiec

tel. 536 950 529

e-mail: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA PDF125.34 Kb2 kwietnia 202420 raz(y)
Artykuł przeczytano: 112 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 2 kwietnia 2024, 10:20
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 2 kwietnia 2024, 10:20
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 2 kwietnia 2024, 11:30
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.