WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby realizacji zamówień na rzecz Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby realizacji zamówień na rzecz Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) na potrzeby realizacji zamówień publicznych udzielanych przez Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi :

1) Nadzór formalny i merytoryczny przy udzieleniu zamawiania publicznego.

2) Przygotowanie i przeprowadzenie postpowań na wybór wykonawców zgodnie z obowiązującym stanem prawnym określonym w obowiązującej ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

3) Zakres czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postpowań obejmuje

w szczególności:

a) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, na podstawie przekazanych niezbędnych danych od Zamawiającego

b) wybór trybu postępowania,

c) ustalenie warunków udziału w postępowaniu,

d) ustalenie kryteriów oceny ofert,

e) sporządzenie projektowaniach postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego,

f) sporządzenie dokumentacji postpowania (SWZ wraz z załącznikami),

g) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu,

h) sporządzanie odpowiedzi na pytania dotyczące zagadnień formalno-prawnych do SWZ,

i) dokonywanie modyfikacji treści SWZ,

j) sporządzanie w celu umieszczania w odpowiednim publikatorze i na stronie internetowej

prowadzonego postpowania ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu,

k) sporządzanie odpowiedzi na informacje, pytania i wnioski wniesione przez Wykonawców

na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego,

l) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, (po wcześniejszej ich analizie) odrzuceniu ofert, wykluczeniu Wykonawców, unieważnieniu postępowania,

m) udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów,

n) przygotowanie umowy z wybranym Wykonawcą

o) sporządzenie protokołu z postpowania

p) sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówieniu

q) obsługa kancelaryjna postępowania, dokumentowanie czynności postępowania, przekazanie Zamawiającego dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej.

4) Składanie wyjaśnień przy kontrolach dot. udzielonych zamówień publicznych.

Przewidywana ilość zamówień na podstawie ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605):

- w roku 2023 – 1 postępowanie

- w roku 2024 – 4 postępowania

 

Termin realizacji:

Od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert :

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 20 października 2023 r. do godz. 12.00
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:  

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Należy podać stawkę za 1 postępowanie.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Miejsce i termin realizacji Zamówienia

  1. Świadczenie usług doradztwa dla Zamawiającego będzie odbywało się, co do zasady, zdalnie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
  2. Na wezwanie Zamawiającego świadczenie usług może odbywać się również w jego siedzibie oraz w miejscach innych niż siedziba Zamawiającego.

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF108.6 Kb16 października 202331 raz(y)
Artykuł przeczytano: 226 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 16 października 2023, 10:47
Zmienił(a): Marek Banaczek, 16 października 2023, 10:47
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 16 października 2023, 10:52
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.