WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Ogłoszenie o zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego

 

Ogłoszenie o zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698-636-593

 

Wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego:

Lp.

Nazwa składnika
majątku ruchomego

Rok
produkcji

Stan techniczny:

Cena

1

Samochód dostawczy marki : Mercedes-Benz 211 CDI Sprinter  

2001

Korozja progów, Sprawny technicznie,
Przebieg : 224 156km,

14 000 zł

 

Sposób składania ofert:

Oferty można składać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście  na adres: Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.

 

Do dnia 13.09.2023 do godz. 12.00

Istnieje możliwość oglądnięcia przedmiotu sprzedaży po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.

Osoba do kontaktu: Dariusz Krempa tel. 603-314-783

 

Lokalizacja i odbiór:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu,

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

 

Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

Najwyższa cena – 100 %

 

Warunki płatności:

Zapłata za zakupiony majątek ruchomy nastąpi w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury.

 

Warunki odbioru

Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje w ustalonym terminie (do 7 dni) po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

Artykuł przeczytano: 77 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 6 września 2023, 08:49
Zmienił(a): Marek Banaczek, 6 września 2023, 08:49
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 6 września 2023, 09:00
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 6 września 2023
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.