WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług informatycznych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług informatycznych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych oraz administrowanie siecią komputerową Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.        

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

  1. Administrowanie siecią komputerową Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
  2. Stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
  3. Nadzór i wdrażanie programów antywirusowych.
  4. Opieka, nadzór i wdrażanie programów specjalistycznych.
  5. Bieżąca aktualizacja programów w ramach, których pracuje Muzeum Zamkowe.
  6. Wykonywanie archiwizacji, zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych zawartych w pamięci komputerów.
  7. Wykonywanie kopii awaryjnych, nadzór nad ich przechowywaniem oraz okresowym sprawdzaniem pod kątem ich dalszej przydatności do odtwarzania danych w przypadku awarii systemu.
  8. Bieżący nadzór nad sprawnością sprzętu komputerowego i szybkiego reagowania w sytuacjach jego awarii.
  9. Prowadzenie strony internetowej Muzeum Zamkowego.
  10. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Muzeum Zamkowego.
  11. Usuwanie awarii sprzętu informatycznego, poprzez naprawę, gdy jest to możliwe we własnym zakresie lub przekazanie do kompetentnych serwisów.
  12. Doradztwo w zakresie wyboru nowego sprzętu i oprogramowania.
  13. Instalacja nowego sprzętu, oprogramowania, przemieszczenie zasobów dotychczas posiadanych.
  14. Usuwanie zapisu danych z urządzeń przeznaczonych do likwidacji.
  15. Przeprowadzanie instruktaży i konsultacji w zakresie obsługi komputerów i oprogramowania zainstalowanego na stanowiskach pracy.
  16. Prowadzenie spisu oprogramowania wykorzystywanego przez Muzeum Zamkowe.
  17. Nadzór i kontrola okresów abonamentowych, okresów ważności licencji programów i systemów.
  18. Doradztwo w zakresie modernizacji oprogramowania oraz wydawanie orzeczeń technicznych.
  19. Komunikacja z producentami oprogramowania w celu obsługi zgłoszeń błędów i usuwania awarii systemowych.
  20. Wdrażanie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących Polityki Bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bieżących przepisów prawa.
  21. Pełnienie roli administratora systemów informatycznych, w tym realizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz ochrony danych przed niepowołanym dostępem.
  22. zapewnienia aktualizacji regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym zmieniającego się otoczenia.
  23. Przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowania działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy.
  24. Kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa;
  25. Zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.
  26. Inne zadania związane ze sprawami informatycznymi Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
  27. Bezpłatny dojazd do siedziby Zamawiającego na uzasadnione wezwanie.
  28. W sprawach pilnych i awaryjnych niezwłoczny przyjazd na wezwanie.
  29. Wykonywanie usług zdalnie , jeżeli to wystarczy do usunięcia awarii lub wykonania usługi – nie później niż 24h od zgłoszenia przez Zamawiającego.

                                                                                      

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

 

Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia minimum w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczeniu usług
w  zakresie usług informatycznych.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 16 czerwca 2023 r. do godz. 12.00.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.

 

Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Okres realizacji zamówienia:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

  

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

tel.: 698 636 593

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 113 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 6 czerwca 2023, 11:28
Zmienił(a): Marek Banaczek, 13 czerwca 2023, 08:53
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 13 czerwca 2023, 10:19
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.