WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na obsługę transakcji bezgotówkowych


Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, zwane dalej „Muzeum” jako podmiot Zamawiający zaprasza do składania ofert na dostarczenie i instalację 1 terminala przenośnego POS wraz z jego obsługą techniczną i rozliczaniem transakcji bezgotówkowych w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu oraz instalację terminala do obsługi transakcji bezgotówkowych w parkomacie Hectronic CITEA we współpracy z Hectronic Polska Sp. z o.o.(pełne dane firmy).

Terminale (wraz z niezbędnym oprogramowaniem i instrukcją obsługi w języku polskim) zostaną wydzierżawione począwszy od 01.08.2023 r.,  do wyczerpania kwoty umowy na okres nie dłuższy niż do 31.07.2025 r.

 

Zamawiający

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon: 291200740

Tel.: 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Warunki i oczekiwania

1. Dzierżawa przez OFERENTA na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO 1 sztuki stacjonarnego terminala płatniczego POS z zewnętrznym PIN-padem:

a) Umożliwiającego transmisję danych przy założeniu braku dostępu do lokalnej sieci LAN
z Internetem, bez opłat za transmisję.

b) Składającego się z:

• terminalu POS (point of sale) – urządzenia elektronicznego służącego do akceptowania kart płatniczych oraz płatności Blik oraz portfele elektroniczne Masterpass, Visa Checkout, Google Pay i Apple Pay,

• współpracującego z nim urządzenia PIN-Pad (samoobsługowe), umożliwiającego obsługę transakcji bezstykowych,

• innych akcesoriów, w szczególności niezbędnych przewodów połączeniowych, oprogramowania sterującego pozwalającego na poprawną eksploatację zestawu,

c) Lokalizacja terminala POS:

• Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Zamkowa 12 

d) Zapewnienie obsługi płatności kartą płatniczą,

e) Zapewnienie obsługi płatności kartą zbliżeniowo,

f) Zapewnienie płatności Blik, oraz portfele elektroniczne Masterpass, Visa Checkout, Google Pay i Apple Pay

g) Zapewnienie obsługi płatności kartą w walucie rachunku (transakcja w walucie karty - DCC),

h) Zapewnienie bezpłatnego dostarczenia terminali, ich instalacji i demontażu,

i) W ramach usług wdrożeniowych zestawu POS, WYKONAWCA zapewni przeszkolenie dla wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO pracowników, w zakresie akceptacji kart i obsługi zestawów POS w miejscu ich zainstalowania, najpóźniej w następnym dniu po ich zainstalowaniu. Koszt szkolenia wliczony jest w cenę usługi.

j) Przekazanie Zamawiającemu przed szkoleniem instrukcji obsługi transakcji opłacanych kartami płatniczymi i Blik oraz instrukcji weryfikacji podpisu posiadacza karty płatniczej
w ilości min. równej ilości terminali POS, w miejscach ich zainstalowania (wszystkie instrukcje w j. polskim).

k) W ramach uruchomienia eksploatacyjnego zestawów POS, WYKONAWCA zobowiązany jest do wykonania testu poprawności działania zainstalowanych i skonfigurowanych zestawów POS, natychmiast po uruchomieniu. Pozytywny wynik dla każdego zestawu POS stanowi warunek przyjęcia zestawu do eksploatacji przez ZAMAWIAJĄCEGO.

l) Zapewnienie bezpłatnego serwisu terminali w czasie max. 8 godzin od zgłoszenie usterki.

2. Rozliczenie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych kartami płatniczymi, transakcją BLIK  i portfelami elektronicznymi w kasie biletowej oraz parkomacie (Parkomat zlokalizowany jest na parkingu przed zamkiem).

3. Zapewnienie obsługi płatności kart w walucie, w której rozliczana jest karta, samodzielnie przez klienta.

4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane przez potrącenia zrealizowanej prowizji od kwot za sprzedane bilety wstępu metodą kasową.

5. Rozliczenie prowizji i rabatów jednorazowo, na koniec miesiąca.

6. Zapewnienie dostępu online do systemu transakcyjnego ( raporty, podglądy, zwroty).

7. W przypadku pojawienia się na rynku dodatkowych kart, WYKONAWCA dopuści ich obsługę z zachowaniem tych samych zasad obsługi rozliczeń, jakie dotyczą kart płatniczych wymienionych w załączniku nr 4, bez zmian w warunkach umowy.

8.Wszelkie konieczne koszty ewentualnej integracji systemu płatności z systemem ZAMAWIAJĄCEGO ponosi WYKONAWCA.

9. Jedynym kosztem wdrożenia i funkcjonowania systemu świadczenia usług w zakresie obsługi płatności bezgotówkowych przy użyciu elektronicznych instrumentów płatniczych ponoszonym przez ZAMAWIAJĄCEGO będzie prowizja na rzecz WYKONAWCY.

10. Rolki papierowe do terminali pozostają w gestii ZAMAWIAJĄCEGO.

11.Faktura prowizyjna powinna być wystawiana raz w miesiącu na koniec okresu rozliczeniowego w formie elektronicznej.

12. WYKONAWCA zobowiązuje się do wykonania przelewu należnych ZAMAWIAJĄCEMU kwot, po dokonaniu prawidłowo przeprowadzonych, potwierdzonych elektronicznie, transakcji dokonanych kartami płatniczymi, (dobowy raport z kasy fiskalnej) bez potrącania prowizji, na konto wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO, najpóźniej w ostatniej sesji rozliczeniowej każdego dnia.

13. Za datę przekazania środków uznawać się będzie datę wpływu środków na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO. Przy ustalaniu terminów przekazywania środków przez WYKONAWCĘ na rachunek ZAMAWIAJĄCEGO nie bierze się pod uwagę dni wolnych od pracy oraz sobót.

  Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
  3. Podpisana klauzula informacyjna.

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu):

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon: 291200740

 

albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną
na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

w nieprzekraczalnym terminie do 03 lipca 2023 r. do godz. 15.00.

 

  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Wybór oferty

 

Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny oferty:

  1. Miesięczna cena dzierżawy terminala.
  2. Procentowa wartość prowizji naliczanej i płatnej od wartości transakcji kartami.

Procentowa wartość prowizji naliczanie dla transakcji Blik (przy założeniu 5% transakcji płaconych Blikiem).

Przy założeniu transakcji kartą w terminalu - 95%, Blik i inne - 5%, ogółem roczna wartość transakcji sumarycznie 360.000 zł.

Karta

Visa Kredytowa

Visa non-EEA

VISA BUSINESS KREDYT

Visa Debetowa

VISA BIZNES DEBET

V-PAY

MASTERCARD NON-EEA

MASTERCARD KREDYT

MASTERCARD PPAID COMERCIAL

MASTERCARD DEBET

MASTERCARD BUSINESS

MAESTRO INTL

MAESTRO

AMERICAN EXPRESS

SUMA

Wartość procentowa transakcji

2,94%

1,28%

0,03%

49,69%

1,13%

0,17%

0,56%

4,32%

0,03%

34,89%

2,02%

0,06%

2,84%

0,05%

100,00%

Liczba transakcji

248

99

3

4441

93

7

50

385

2

3112

128

7

221

2

8798

 

Transakcje w parkomacie rocznie – ok. 27.000 zł – 2.800 sztuk

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert.
  3. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Mirosław Piórkowski - Kierownik Działu Administracji, email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Joanna Czerwińska

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

tel.: 15 832 22 65, wew. 32

 

 KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF402.82 Kb2 czerwca 202312 raz(y)
Artykuł przeczytano: 80 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 2 czerwca 2023, 11:39
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 2 czerwca 2023, 11:39
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 2 czerwca 2023, 12:27
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 2 czerwca 2023
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.