WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski

Zapytanie ofertowe

 

Zamawiający

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, NIP 864-11-06-630, Regon 291200740,

Tel. 15 832-22-65

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa tłumaczenia pisemnego z języka polskiego na język angielski  – (część tekstu jest pisana językiem literackim staropolskim– inskrypcje) treści publikacji wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich do tłumaczeń.

 

Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wstępnego tłumaczenia fragmentu publikacji z języka polskiego na język angielski.

Tłumaczenie całej publikacji, które stanowi przedmiot zamówienia będzie miało charakter pisemny i będzie obejmować w szczególności tematykę historyczną.

Szacowana objętość materiału do tłumaczenia (tekst wyjściowy w języku polskim): 101 stron tj. 1 strona średnio 1800 znaków ze spacjami w tym około 7 stron pisanych językiem literackim staropolskim – inskrypcje.

Warunki udziału

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 usługę z zakresu tłumaczenia z języka polskiego na język angielski tekstów specjalistycznych z tematyki historycznej oraz tekstu literackiego staropolskiego.

Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.

            Termin realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, nie później niż do 20 kwietnia. Termin realizacji zamówienia, będzie uznany za dotrzymany, gdy w terminie 3 dni zamawiający potwierdzi poprawność wykonania tłumaczenia.

Termin i warunki płatności

W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego bezterminowo, bezwarunkowo i bez dodatkowych opłat autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze..

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez zamawiającego poprawności wykonania tłumaczenia.

Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty, uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.

Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.

Kryteria oceny ofert

Kryteria wyboru oferty:

- cena 100%

Wykonawca w ofercie powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną, obejmującą koszt realizacji całości zamówienia.

Cenę ofertową netto i brutto należy podać cyfrowo i słownie.

Stawkę podatku określa wykonawca.

Rozliczenia nie mogą być prowadzone w walutach obcych.

Miejsce i termin złożenia ofert

Prosimy o przysłanie ofert do dn. 7 kwietnia 2023 do godz. 12.30.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adresy: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl lub a.motyl@zamek-sandomierz.pl,

Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: tel. 15 644-57-57 (wew.35)

lub 48 698 639 312

Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta
i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania
i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponownego przedstawienia Zapytania ofertowego.

Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych

w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

•          Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.

•          Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.

Zamawiający na podstawie art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a)   administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

b)   inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny pod numerem telefonu 15 832-22-65 wew. 42. oraz adresem e-mail: k.gara@zamek-sandomierz.pl

c)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO

w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego;

d)  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

e)   nie przysługuje Pani/Panu:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

— na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Artykuł przeczytano: 128 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 4 kwietnia 2023, 07:00
Zmienił(a): Marek Banaczek, 4 kwietnia 2023, 09:42
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 4 kwietnia 2023, 10:09
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.