WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę chemii gospodarczej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Zapytanie ofertowe

na zakup i dostawę chemii gospodarczej

na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę chemii gospodarczej.

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa chemii gospodarczej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
w 2023 roku.

1. Ilości podane w wykazie chemii gospodarczej zapytania ofertowego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na chemię gospodarczą może odbiegać od ilości wskazanych w wykazie, ale nie więcej niż 50 %. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonej chemii gospodarczej i materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonego towaru, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie.

2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:

a)   Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia
do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych  do obrotu zgodnie z wymogami

b)   Chemia gospodarcza musi Posiadać co najmniej 6 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania, od dnia wyprodukowania oraz co najmniej 3 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania od dnia dostawy.

3. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 h od dnia zamówienia.

Wykaz materiałów chemicznych podlegających wycenie:

1. Pasta samo połyskowa przeznaczona do polecana do konserwacji podłóg drewnianych, lakierowanych i sztucznych. Nie wymaga się stosowania oddzielnego środka do zmywania powłok typu – Sidolux, Błysk. ILOŚĆ: 40 LITRÓW

2. Uniwersalny płyn do mycia powierzchni, do czyszczenia różnego rodzaju wodoodpornych powierzchni np. parkietów drewnianych, płytek ceramicznych, umywalek czy kuchenek. Preparat nie pozostawiający po sobie niepożądanych smug i śladów typu Ajax. ILOŚĆ: 40 LITRÓW

3. Mydło w płynie do codziennej higieny rąk typu Blux Cosmetics. ILOSĆ: 70 LITRÓW

4. Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący do WC – właściwości dezynfekujące, czyści, wybiela, zabija bakterie, wirusy, grzyby typu Domestos, Cilit Bang. ILOŚĆ: 25 LITRÓW

5. Papier toaletowy – średnica rolki 18cm,  ilość warstw: 2, długość rolki: minimum 90 m, biały lub szary typu Big Roll Eco Sonis. ILOŚĆ: 600 szt.

6. Ręcznik biały składany do podajnika. Ilość warstw: 2, wymiary listka: min. 22cm x 23cm, max. 23 cm x 25 cm, Ilość listków w zgrzewce: 200 sztuk typu Metsa Tissue. ILOŚĆ: 300 zgrzewek.

7. Spray przeciw kurzowi. Uniwersalnego środek czyszczący, bezpieczny dla mebli typu Pronto. ILOŚĆ: 10 LITRÓW.

Termin realizacji:

Od dnia wyboru oferty i podpisania umowy sukcesywnie na podstawie składanych zamówień, przez okres styczeń – grudzień 2023 r.

Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji  Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub e-mailem.

Dostawa do siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

Forma płatności:

Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.

Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.

Ocena ofert

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

1 - cena 100%

Oferta musi zawierać ceny jednostkowe poszczególnych towarów wyrażone w złotych (PLN) cenę netto + podatek Vat, oraz kwotę za cały przedmiot zamówienia.

Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę można przesłać na e-mailem na adres  m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu,

nie później niż do 10.01.2023 r. do godziny 12.00

Oferty  złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Osoba do kontaktu – Mirosław Piórkowski - 698 636 593, m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)

Artykuł przeczytano: 60 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 3 stycznia 2023, 14:26
Zmienił(a): Marek Banaczek, 4 stycznia 2023, 08:18
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 4 stycznia 2023, 08:41
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.