WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na bieżącą obsługę bankową Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, zwane dalej „Muzeum” jako podmiot Zamawiający zaprasza podmioty uprawnione do składania ofert na bieżącą obsługę bankową:

1.        Zamawiający

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 2.        Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 3.        Warunki i oczekiwania wobec banku.

a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

b) prowadzenie innych rachunków Muzeum Zamkowego w Sandomierzu zgodnie
z dyspozycjami, takich jak: rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
i inne wynikające z przepisów prawa.
• Muzeum posiada aktualnie otwarte 2 rachunki bankowe;
• Średnia ilość przelewów w miesiącu wynosi 130 szt.;
• Średnia łączna wartość wpłat gotówkowych (w tym bilonu) na rachunki wynosi 32.000,00 zł miesięcznie;
• Średnia łączna wartość wypłat gotówkowych z rachunków wynosi 0,00 zł miesięcznie;
• Średnia ilość realizowanych czeków w miesiącu wynosi 0 szt.

c) umożliwienie zamawiającemu podglądu wszystkich swoich uruchomionych rachunków bankowych,

d) otwarcie rachunków bankowych Muzeum Zamkowego ma nastąpić
w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej,

e) otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego,

f) w przypadku zwiększenia liczby rachunków bankowych Muzeum, cena wzrośnie o koszt prowadzenia nowego rachunku a obsługa bankowa będzie zgodna ze złożoną ofertą i zawartą umową,

g) zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego,

h) realizacja poleceń przelewu drogą elektroniczną i papierowych,

i) przyjmowanie wpłat gotówkowych (w tym dokonywanych bilonem) na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione,

j) świadczenie usług bankowości elektronicznej,

k) tworzenie lokat terminowych na wniosek zamawiającego, w dniu złożenia wniosku.

Wykonawca zapewni realizację powyższych warunków nie później niż od dnia 1 lutego
2023 r.

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesięcy.
Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie.

4.        Oferta powinna zawierać wyszczególnienie opłat, prowizji i innych kosztów obsługi.

5.        Wybór oferty

 Kryterium wyboru oferty:

Cena 100%

6.      Ofertę należy przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu):

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

 

albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum lub złożyć drogą elektroniczną
na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

w nieprzekraczalnym terminie do 13 stycznia 2023 r. (piątek) do godz. 15.00.

7.    Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8.    Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.

9.    Osoba do kontaktu:

Joanna Czerwińska

tel. 015 832-22-65

e-mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

 

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

 


Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Joanna Czerwińska

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl

tel.: 15 832 22 65, wew. 32

 

 

Artykuł przeczytano: 63 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 28 grudnia 2022, 10:02
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 28 grudnia 2022, 10:02
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 28 grudnia 2022, 10:03
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.