WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej dla
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
tel. kom. 698 636 593

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych, sprawnych i gotowych do użycia telefonów dla potrzeb Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

 

Szczegółowy przedmiot zamówienia:

1. Zapotrzebowanie na 10 abonamentów wraz z dostawą 10 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z kartą SIM – z możliwością zamówienia dodatkowych nowych numerów w różnym terminie w trakcie trwania umowy na tych samych warunkach.

2. Okres gwarancji na oferowane aparaty telefoniczne – 24 miesiące. Do każdego dostarczonego  aparatu telefonicznego.

3. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:

a) bezpłatne połączenia w ramach abonamentu na każdą kartę SIM do wszystkich sieci
na terenie kraju, również stacjonarnych;

b) zablokowanie połączeń na numery specjalne np. rozpoczynającymi się od 0-700...,
w uzgodnieniu z Zamawiającym;

c) bezpłatne załączenie usługi roamingu;

d) całodobowe biuro obsługi klienta oraz pomoc techniczną;

e) wyznaczenie  opiekuna technicznego (wskazanego z imienia i nazwiska) do bezpośredniego kontaktu przez cały czas realizacji umowy;

f) wymianę karty SIM bezpłatnie – wymiana dokonana będzie w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach niezawinionych przez zamawiającego;

h) dostawę aparatów telefonicznych wraz z aktywacją nowych abonamentów w dniu wejścia w życie umowy

i) aktywacja karty SIM powinna być bez kosztowa;

j) przeniesienie obowiązujących numerów do nowego operatora – bez kosztowo.

k) - nielimitowany internet w kraju (20 GB z pełna prędkością, następnie 1MB/s)

- nielimitowany roaming UE 4 GB internetu na terenie UE dla co najmniej 4 kart SIM.

 

4. Zasięg  świadczonych  przez  Wykonawcę  usług  telekomunikacyjnych powinien obejmować co najmniej 91% terytorium RP, według aktualnie publikowanych map zasięgu Wykonawcy, w tym siedzibę Zamawiającego, na poziomie zapewniającym realizację transmisji głosu w każdych warunkach.

5. Opłata abonamentowa wykazana  na  fakturze będzie łączną opłatą dla wszystkich 10 numerów, z wyszczególnieniem  poszczególnych usług dla każdego numeru w załączniku do faktury.

6. Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich  posiadania (m.in. wpis do rejestru przedsiębiorców  telekomunikacyjnych  prowadzonego  przez  Prezesa Urzędu Komunikacji   Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca  2004  r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 dnia 3 sierpnia 2004 r. z późn. zm.).

7. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawę 10 aparatów telefonicznych o parametrach technicznych, nie niższych niż:

Dla 6 szt. aparatów telefonicznych:

Rok produkcji 2021, 2022

Wyświetlacz: 5", 1440 x 720 piksele

Procesor: 2,0 Hhz,

Pamięć RAM: 2 GB

Pamięć wbudowana [GB]: 32

Aparat:  Tylny 8 Mpx

Komunikacja: Wi-Fi, Bluetooth,

Pojemność akumulatora [mAh]: 4000

                       

Dla 4 szt. aparatów telefonicznych:

Wyświetlacz: 6,5", 2400 x 1080px, AMOLED

Pamięć RAM: 6 GB

Pamięć wbudowana [GB]: 128

Aparat: Tylny 64 Mpx, Przedni 16 Mpx

Komunikacja: 5G, Wi-Fi, NFC, Bluetooth 5

Pojemność akumulatora [mAh]: 5000

 

Termin realizacji:

Aktywacja 9 numerów, możliwość korzystania z usług telefonii komórkowej powinna nastąpić od dnia 20.04.2022 r. na okres 24 miesięcy, aktywacja 1 z numerów, możliwość korzystania z usług telefonii komórkowej powinna nastąpić od dnia 20.05.2022 r. na okres 24 miesięcy.

 

Forma płatności:

Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zleceniobiorcę za dany miesiąc w terminie do 10-go dnia miesiąca następnego. Faktura płatna będzie w terminie czternastu dni od jej dostarczenia Zleceniodawcy na rachunek bankowy Zleceniobiorcy.

 

Formy składania ofert:

Oferta uwzględniająca szczegółowy przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy.

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena.

Oferta musi zawierać wyrażona w złotych (PLN) cenę netto + podatek vat określoną za cały przedmiot zamówienia.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę można przesłać na adres e-mailem na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

Termin: do dnia 16 marca 2022 r. do godziny 12.00

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

 

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Zleceniobiorcę.

 

Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

Telefonicznie 698 636 593, osoba do kontaktu: Mirosław Piórkowski

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania z przyczyn, których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

Artykuł przeczytano: 119 raz(y)
Wprowadził(a): Anna Boroń, 11 marca 2022, 11:28
Zmienił(a): Anna Boroń, 11 marca 2022, 11:28
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 11 marca 2022, 12:01
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.