WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na renowację drewnianej podłogi pomieszczeń siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na renowację drewnianej podłogi pomieszczeń siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

 

 

Zamawiający:


Muzeum Okręgowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593

 

Przedmiot zamówienia:

Renowacja drewnianej podłogi Sali widowiskowej i baszty w siedzibie Muzeum Okręgowym w Sandomierzu

 

  1. Przygotowanie podłoża, cyklinowanie – usunięcie wszelkich zanieczyszczeń, starych powłok lakierniczych i ich pozostałości. Podłoga do lakierowania musi być czysta, sucha i odtłuszczona. Łączna powierzchnia drewnianej podłogi w pomieszczeniu Sali widowiskowej i baszty - 285m2, dodatkowo do renowacji parapety 3,5m2, cokoły drewniane o wysokości 12 cm, długość ok. 75 mb. Drewno – jesion.
  2. Szpachlowanie, zlikwidowanie ubytków i przerw pomiędzy deskami parkietu.
  3. Czterokrotne lakierowanie podłóg lakierem wodnym, poliuretanowym.

 

Termin realizacji zamówienia:

W terminie pomiędzy 3 styczeń 2022 r – 31 styczeń 2022 r.

 

Kryterium wyboru oferty:

Cena 100%

Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, robót o tym samym charakterze w przestrzeni 3 ostatnich lat. Minimum 3.

 

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez wykonawcę.

- zawierać cenę netto i brutto

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także zaakceptowanie Protokołu przekazania przez Zmawiającegobędzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.

nie później niż do dnia 28.12.2021r.do godziny 12.00

 

Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593

Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.


Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)

Artykuł przeczytano: 169 raz(y)
Wprowadził(a): Anna Boroń, 21 grudnia 2021, 14:46
Zmienił(a): Anna Boroń, 21 grudnia 2021, 14:46
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 21 grudnia 2021, 14:56
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.