Ogłoszenie o zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego Muzeum Okręgowego w Sandomierzu
Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593
Wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego:
Lp. |
Nazwa składnika majątku ruchomego |
Rok produkcji |
Przyczyna uznania za zbędny/zużyty |
Ilość sztuk |
1 |
Krzesło tapicerowane
|
1987 |
wyeksploatowane, wymagają renowacji |
220 szt. |
2 |
Stół składany
|
2005 |
wyeksploatowane, wymagają renowacji |
15 szt. |
Do sprzedaży w ilości minimum:
Krzesło tapicerowane: 50 szt.
Stół składany: 5 szt.
Sposób składania ofert:
Oferty można składać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
lub osobiście na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Do dnia 20.12.2021 do godz. 13.00
Istnieje możliwość oglądnięcia przedmiotu sprzedaży po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
Osoba do kontaktu: Mirosław Piórkowski tel. 698 636 593
Lokalizacja i odbiór:
Zbędne składniki majątku ruchomego można oglądać Muzeum Okręgowym w Sandomierzu,
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
najwyższa cena – 100 %
Warunki płatności:
Zapłata za zakupiony majątek ruchomy nastąpi w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury.
Warunki odbioru
Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje w ustalonym terminie (do 7 dni) po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu zastrzega sobie prawo odstąpienia od ogłoszenia, prawo unieważnienia lub zamknięcia ogłoszenia w każdym przypadku bez konieczności podania przyczyny.
Wprowadził(a): | Anna Boroń, 14 grudnia 2021, 14:38 |
Zmienił(a): | Anna Boroń, 14 grudnia 2021, 14:38 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 14 grudnia 2021, 14:45 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.