W związku z zapytaniem ofertowym na “Sporządzenie projektu budowlanego wykonania izolacji i adaptacji podziemi Muzeum Okręgowego w Sandomierzu” informujemy, że z powodu otrzymania ofert których realizacja przekracza nasze możliwości finansowe nie wybieramy żadnej z ofert.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na sporządzenie projektu budowlanego
wykonania izolacji i adaptacji podziemi Muzeum Okręgowego
w Sandomierzu
Zamawiający
Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832 2265
Przedmiot zamówienia
Wykonanie przedmiarów, kosztorysów i projektu budowlanego na przeprowadzenie następujących prac w byłym zamku królewskim (skrzydło istniejące – zachodnie) wpisanym do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego (nr A.737) - siedzibie Muzeum Okręgowego w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz (nr księgi wieczystej: KI1S/000386884/6), obejmujących:
a) sporządzenie niezbędnych ekspertyz technicznych i konserwatorskich
b) przeprowadzenie niezbędnych rozpoznań/badań konserwatorskich lub architektonicznych
c) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej
d) opracowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich
Dokumentacja powinna być wykonana w uzgodnieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków Delegaturą w Sandomierzu i zgodna z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 4 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z póź. zm.), jak również z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.).
Uwaga: ew. dodatkowe zapytanie/informacje prosimy kierować pocztą e-mail na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Termin realizacji zamówienia
do dnia 09 marca 2018 r.
Kryterium wyboru oferty
- cena 90%
- doświadczenie przy robotach konserwatorskich, restauratorskich i pracach budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru (mile widziane referencje) - 10 %,
- wymagane minimum 3 zadania o wartości 30 000 zł netto lub większych oraz minimum 1 referencje.
Forma płatności
Wywiązanie się z zawartej umowy, a także zaakceptowanie Protokołu przez Zmawiającego będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Składanie ofert na realizację
Ofertę można przesłać:
- faksem (15 832 2265)
- listownie na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
- pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl nie później niż do dnia 19 stycznia 2018 r. do godziny 12.00.
- podpisanie umowy przewiduje się w ciągu tygodnia od dnia rozstrzygnięcia wyboru wykonawcy.
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.). Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro.
___________________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Załącznik nr 1 | |||
DOCX | 1.01 Mb | 22 grudnia 2017 | 139 raz(y) |
Załącznik nr 2 | |||
DOCX | 2.24 Mb | 22 grudnia 2017 | 99 raz(y) |
Załącznik nr 3 | |||
DOCX | 430.18 Kb | 22 grudnia 2017 | 103 raz(y) |
Załącznik nr 4 Wstępny przedmiar prac | |||
492.75 Kb | 22 grudnia 2017 | 123 raz(y) | |
Załącznik nr 5 piwnice dziedziniec | |||
JPG | 2.99 Mb | 22 grudnia 2017 | 107 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 22 grudnia 2017, 09:49 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 25 stycznia 2018, 20:15 |
Zatwierdził(a): | Kazimierz Bielny, 26 stycznia 2018, 10:14 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.