Muzeum Okręgowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych
Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu Ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz NIP 864-11-06-630 Regon 291200740 Tel. 015 832-22-65
Przedmiot zamówienia:
wg specyfikacji stanowiącej załącznik A.
Termin realizacji:
• Od dnia wyboru oferty od 01.03.2017 r. sukcesywnie na podstawie składanych zamówień.
Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub faxem.
Dostawa do siedziby MO Sandomierz w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00
Forma płatności:
Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.
Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.
Ocena ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
Cena 100%
Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę można przesłać faksem, listem lub e-mailem na adres m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Sandomierzu, faksem (15 832-22-65), listownie (na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz) nie później niż 27.02.2017
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
O wyborze oferty przez zamawiającego zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną wszyscy uczestnicy postępowania.
Uwaga: W dniu 15.02.2017 r. zmieniono kryteria oceny ofert na „cena – 100%” oraz zaktualizowano załączniki nr 1 i 2.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
1. Formularz cenowy - Załącznik nr 1 | |||
XLSX | 18.25 Kb | 20 lutego 2017 | 96 raz(y) |
2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 | |||
DOCX | 22.66 Kb | 20 lutego 2017 | 91 raz(y) |
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 | |||
DOC | 33 Kb | 20 lutego 2017 | 82 raz(y) |
4. Oświadczenie ofertowe - Załącznik nr 4 | |||
DOCX | 17.58 Kb | 20 lutego 2017 | 96 raz(y) |
5. Wzór umowy - Załącznik nr 5 | |||
DOCX | 36.84 Kb | 20 lutego 2017 | 115 raz(y) |
6. Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych | |||
RTF | 57.76 Kb | 20 lutego 2017 | 116 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 20 lutego 2017, 10:38 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 23 lutego 2017, 13:40 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 23 lutego 2017, 14:23 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.