Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
(bip.sejmik.kielce.pl)

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych

Kategoria: Zamówienia Publiczne

Muzeum Okręgowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych

Zamawiający: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu Ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz NIP 864-11-06-630 Regon 291200740 Tel. 015 832-22-65

Przedmiot zamówienia:

  1. Zakup i dostawa materiałów biurowych j na potrzeby Muzeum okręgowego w Sandomierzu w 2017 roku.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wykaz materiałów biurowych stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Ilości podane w wykazie materiałów biurowych stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na materiały biurowe może odbiegać od ilości wskazanych w wykazie, ale nie więcej niż 50 %. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych materiałów biurowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie.
  4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:
  1. Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, zgłoszeniami do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z wymogami

  2. Posiadał co najmniej 12 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania, od dnia wyprodukowania oraz co najmniej 6 miesięcy termin przydatności/ważności do stosowania od dnia dostawy.

wg specyfikacji stanowiącej załącznik A.

Termin realizacji:

• Od dnia wyboru oferty od 01.03.2017 r. sukcesywnie na podstawie składanych zamówień.

Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub faxem.

Dostawa do siedziby MO Sandomierz w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00

Forma płatności:

Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.

Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.

Ocena ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

Cena 100%

Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę można przesłać faksem, listem lub e-mailem na adres m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Sandomierzu, faksem (15 832-22-65), listownie (na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz) nie później niż 27.02.2017

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez wykonawcę

O wyborze oferty przez zamawiającego zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną wszyscy uczestnicy postępowania.

Uwaga: W dniu 15.02.2017 r. zmieniono kryteria oceny ofert na „cena – 100%” oraz zaktualizowano załączniki nr 1 i 2.

Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

Załączone pliki:
Nazwa pliku
Opis pliku
Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
1. Formularz cenowy - Załącznik nr 1
XLSX 18.25 Kb 20 lutego 2017 97 raz(y)
2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2
DOCX 22.66 Kb 20 lutego 2017 92 raz(y)
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3
DOC 33 Kb 20 lutego 2017 84 raz(y)
4. Oświadczenie ofertowe - Załącznik nr 4
DOCX 17.58 Kb 20 lutego 2017 97 raz(y)
5. Wzór umowy - Załącznik nr 5
DOCX 36.84 Kb 20 lutego 2017 117 raz(y)
6. Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych
RTF 57.76 Kb 20 lutego 2017 118 raz(y)
Artykuł przeczytano: 869 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 20 lutego 2017, 10:38
Zmienił(a): Marek Banaczek, 23 lutego 2017, 13:40
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 23 lutego 2017, 14:23
 
Ścieżka artykułu:
bip.sejmik.kielce.pl/STRONA GŁÓWNA WOJEWÓDZKIE I GMINNE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE Biuletyny Informacji Publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych Muzeum Zamkowe w Sandomierzu Zamówienia Publiczne Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałow biurowych
bip.sejmik.kielce.pl
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.