ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usług pocztowych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65,
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przez operatora pocztowego uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania na terenie miasta Sandomierz w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przynajmniej jednej placówki pocztowej w rozumieniu Prawa Pocztowego, czynnej co najmniej 8 godzin dziennie, minimum do godziny 16.00 od poniedziałku do piątku z możliwością dostarczania przez Zamawiającego przesyłek przeznaczonych do doręczenia.
Szacunkowa ilość zamawianych przesyłek pocztowych (rodzaj i ilość) zawarte są w załączniku nr 1. Ilości mają charakter szacunkowy i stanowi podstawę do skalkulowania ceny oferty. Rzeczywiste ilości i rodzaje przesyłek pocztowych będą wynikać z aktualnych potrzeb
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który:
- jest uprawniony do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041) oraz posiada inne uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,
- pozostaje w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
- w przypadku wygrania postępowania w czasie i terminie wskazanym przez Zamawiającego wyraża gotowość podpisania umowy na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
Zawartość oferty
brutto).
Procedura składania ofert
w nieprzekraczalnym terminie do 12.12. 2023 r. do godz. 12.00.
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres: 24 miesięcy tj. od dnia 01 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
KLAUZULA INFORMACYJNA | |||
280.62 Kb | 4 grudnia 2023 | 17 raz(y) | |
Załącznik 1 | |||
DOCX | 13.86 Kb | 4 grudnia 2023 | 20 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 4 grudnia 2023, 09:38 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 4 grudnia 2023, 09:38 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 4 grudnia 2023, 10:33 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.