Oferta pracy
Poszukiwany specjalisty
ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych
zakres: kadry, zamówienia publiczne, umiejętności pozyskiwania grantów; pomoc w pracach księgowych.
Pilnie przyjmiemy do pracy osobę dysponującą niezbędnym doświadczeniem na stanowisko specjalisty ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych w rejestrowanym Muzeum Okręgowym w Sandomierzu.
Miejsce pracy
Sandomierz, ul. Zamkowa 12 (były zamek królewski wpisany do rejestru zabytków)
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Obowiązki
I. Obowiązki specjalisty ds. księgowych, kadr i płac
- Obsługa programu kadrowo-płacowego, programu PŁATNIK.
- Prowadzenie teczek akt osobowych.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem umów o pracę, umów cywilno-prawnych, skierowania na badania, dokumenty dot. Zatrudnienia
- Przygotowanie dokumentów związanych ze zwolnieniem z pracy (świadectwo pracy, RP-7).
- Przygotowywanie dokumentów z awansowaniem, nagradzaniem oraz zaszeregowaniem pracowników.
- Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.
- Sporządzanie rocznych deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT-11, PIT 4R), obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
- Sporządzanie i rozliczanie pełnej dokumentacji do ZUS (zgłoszenie, wyrejestrowanie, deklaracje, raportu RUMA).
- Ustalanie harmonogramu pracy i prowadzenie dokumentacji urlopów i rocznych kart ewidencji czasu pracy, rozliczenie nadgodzin i dni wolnych od pracy
- Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników
- Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu.
- Sporządzanie sprawozdań do GUS
- Prowadzenie pełnej dokumentacji PEFRON (deklaracje miesięczne, roczne, zaliczki)
- Planowanie, kierowanie, monitorowanie wszystkich prac opiekunów wystaw oraz odpowiedzialność za całokształt prac realizowanych przez podległych pracowników oraz organizowanie zadań podległym pracownikom.
- Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników związana z opieką nad wystawami.
- Sporządzanie przelewów bankowych
- Prowadzenie kasy MOS (wpłaty/wypłaty)
II. Obowiązki specjalisty ds. zamówień publicznych
- Organizacja i realizacja zamówień publicznych w MOS.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Sporządzanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne.
- Przygotowanie i publikowanie ogłoszeń (w zależności od wartości zamówienia) w siedzibie/na stronie internetowej MOS, Biuletynie Zamówień Publicznych itp.
- Udzielanie jednostkom organizacyjnym informacji co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.
- Sporządzanie sprawozdania z zakresu zamówień publicznych.
- Przechowywanie dokumentacji postępowania.
- Przygotowywanie projektów prawa wewnętrznego MOS (np. zarządzeń) dotyczących zamówień publicznych.
- Weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne.
- Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu.
- Kontrola poprawność innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznym.
- Nadzorowanie i kontrola procedury zamówień publicznych w MOS.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomiczne) z profilem: księgowość, kadry, zamówienia publiczne.
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość języka obcego (preferowany j. angielski).
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę (pocz. na czas określony) – pełny etat od 1.XII 2017 r./1.I. 2018 r.
- Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (zgodnie ze stawkami obowiązującymi w muzealnictwie, zależne od stażu pracy).
- Ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej placówce muzealnej województwa świętokrzyskiego – byłym zamku królewskim.
- Ciekawą, satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze.
- Możliwości samokształcenia i awansu.
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie ofert (list motywacyjny, CV - wraz z danymi kontaktowymi, opcjonalnie referencje (mile widziane) osobiście (sekretariat) lub pocztą (w tym e-mail) w terminie do 20 listopada 2017 roku (z dopiskiem "Kadry - praca Specjalisty ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych"). Dodatkowym atutem będzie udokumentowana praktyka w zawodzie, zwłaszcza w placówce kultury. Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wytypowanymi kandydatami z kręgu zgłoszonych propozycji.
Adres: ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz; e-mail: sekretariat@zamek-sandomierz.pl
W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
________________________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Katarzyna Bublik-Osmala
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12,
27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: k.bublik@zamek-sandomierz.pl