Dyrektor Muzeum Zamkowego w Sandomierzu ogłasza nabór na stanowisko
– Asystent/Adiunkt w Dziale Sztuki.
- wykształcenie – wyższe kierunkowe (historia sztuki),
- znajomość języka obcego w mowie i piśmie - j. angielski (w stopniu co najmniej dobrym),
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- specjalizacja z zakresu sztuki nowożytnej lub nowoczesnej (malarstwo, rzemiosło, lub architektura),
- dodatkowy ukończony kierunek studiów (np. historia, literaturoznawstwo, filologia),
- bierna znajomość innych języków obcych,
- doświadczenie w pracy muzealnej, edukacyjnej lub naukowej,
- znajomość systemów ewidencjonowania zabytków.
- nadzór merytoryczny i opieka nad zbiorami oraz ich opracowywanie (inwentaryzowanie, katalogowanie, kompletowanie dokumentacji),
- praca nad poszerzaniem kolekcji przez pozyskiwanie zbiorów, ze szczególnym uwzględnieniem przeszłości Sandomierza i historycznej Ziemi Sandomierskiej,
- działalność naukowa: przygotowywanie opracowań, realizacja badań i publikowanie
ich wyników, udział w konferencjach i programach naukowo-badawczych,
- udział w przygotowaniu scenariuszy wystaw i ich realizacji, dobór obiektów,
- działalność popularyzatorska i edukacyjna: realizowanie programów edukacyjnych towarzyszących wystawom, a także innych form upowszechniania wiedzy z zakresu historii sztuki,
- współpraca z innymi działami w zakresie bieżącej działalności muzeum.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej instytucji Województwa Świętokrzyskiego, współprowadzonej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
- świadczenia socjalne,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość samokształcenia i rozwoju.
- CV i list motywacyjny,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: a.stola@zamek-sandomierz.pl lub składanie
w siedzibie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz w terminie
do 13 marca 2023 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nie zwracamy złożonych dokumentów.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 13 lutego 2023, 10:19 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 13 lutego 2023, 10:18 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 13 lutego 2023, 10:55 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.