ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługę wywozu odpadów komunalnych stałych niesegregowanych
z Muzeum Okręgowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832 22 65
Przedmiot zamówienia:
Inne warunki zamówienia:
Wykonawcy mają złożyć następujące dokumenty:
1. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminie
2. Aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.).
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
Kryterium wyboru oferty:
Cena 100%
Forma płatności:
Płatność będzie dokonywana w okresie miesięcznym na podstawie faktur Wykonawcy w terminie 14 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury, na podstawie rzeczywistej ilości wykonanych odbiorów odpadów z kontenerów.
Ofertę można składać:
- listownie na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
- pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
nie później niż do dnia 14.12.2020 r. do godziny 12.00
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postepowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury Gminy Sandomierz pod numerem 3, dnia 1 stycznia 2013 r.
Inspektor Danych Osobowych: email: k.gara@zamek-sandomierz.pl, tel. 15 832-22-65 wew. 42.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
8. Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
_____________________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 7 grudnia 2020, 16:51 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 7 grudnia 2020, 16:50 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 8 grudnia 2020, 08:39 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.