Zapytanie ofertowe
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, zwanym dalej „Muzeum” jako podmiot Zamawiający zaprasza podmioty uprawnione do badania sprawozdań finansowych do składania ofert na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Muzeum Okręgowego w Sandomierzu za rok obrotowy 2020 i 2021 obejmujący okres od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. oraz od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
Zamawiający
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 30 000 euro, określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1986 z późn. zm.), w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Warunki i oczekiwania wobec Biegłego rewidenta
– uprawnienia do wykonywania zawodu biegłego rewidenta, które zostały określone w ustawie z dnia 11maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1421 z późn. zmianami),
– co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych,
– doświadczenie w zakresie badania sprawozdań finansowych instytucji kultury.
– gotowości do spotkań informacyjnych wykonujących badanie z kadrą zarządzającą Zamawiającego w siedzibie Muzeum lub w drodze telekonferencji do wyboru przez Zamawiającego,
– informowania Zamawiającego o ewentualnych stwierdzonych problemach, brakach lub rekomendowanych usprawnieniach w systemie rachunkowości prowadzonym przez Zamawiającego.
Zawartość oferty
Wybór oferty
Kryterium wyboru oferty: Cena 100%
Czynności związane z wyborem biegłego rewidenta dokona organ zatwierdzający sprawozdanie finansowe jakim jest Gmina Sandomierz.
Informacja o wyborze i zawarcie umowy
Po otrzymaniu informacji o wyborze przez Gminę Sandomierz podmiotu, który przeprowadzi badanie sprawozdania finansowego Muzeum za rok obrotowy 2020 i 2021, Wykonawca zostanie o tym fakcie poinformowany przez Muzeum i zostanie z Wykonawcą zawarta umowa.
Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
Informacje dodatkowe
– suma bilansowa – 2.135 tyś zł
– przychody ogółem – 2.218 tyś zł
– liczba zatrudnionych (w etatach) – 27
– szacunkowa ilość faktur sprzedaży –264 oraz faktur zakupu –670 (w całym 2019 r.)
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zamek-sandomierz.pl
w nieprzekraczalnym terminie do 16 października 2020 r. (piątek) do godz. 15.00
Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
Osoba do kontaktu:
Joanna Czerwińska
tel. 015 832-22-65
mail: j.czerwinska@zamek-sandomierz.pl
11. KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Okręgowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
[1] rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
[2] W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Wprowadził(a): | Anna Boroń, 30 września 2020, 13:17 |
Zmienił(a): | Anna Boroń, 30 września 2020, 13:17 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 30 września 2020, 13:37 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.