Zamawiający:
Muzeum Okręgowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 644-57-57
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych, sprawnych i gotowych do użycia telefonów dla potrzeb służbowych Muzeum Okręgowego w Sandomierzu.
Szczegółowy przedmiot zamówienia:
1. Zapotrzebowanie na 7 abonamentów wraz z dostawą 7 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z kartą SIM – z możliwością zamówienia dodatkowych nowych numerów w różnym terminie w trakcie trwania umowy na tych samych warunkach.
2. Okres gwarancji na oferowane aparaty telefoniczne – 24 miesiące. Do każdego dostarczonego aparatu telefonicznego.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
a) bezpłatne połączenia w ramach abonamentu na każdą kartę SIM do wszystkich sieci na terenie kraju, również stacjonarnych;
b) zablokowanie połączeń na numery specjalne np. rozpoczynającymi się od 0-700..., w uzgodnieniu z Zamawiającym;
c) bezpłatne załączenie usługi roamingu;
d) bezpłatną usługę poczty głosowej w kraju;
e) bezpłatne informowanie o stanie konta abonenta;
f) całodobowe biuro obsługi klienta oraz pomoc techniczną;
g) wyznaczenie opiekuna technicznego (wskazanego z imienia i nazwiska) do bezpośredniego
kontaktu przez cały czas realizacji umowy;
h) bilingi szczegółowe dla wszystkich numerów dostarczane odrębnie dla każdego numeru w wersji papierowej wraz z fakturą (ewentualnie bezpłatny dostęp internetowy z możliwością wydrukowania w/w zestawienia);
i) wymianę karty SIM w cenie nie wyższej niż 1 zł (netto) – wymiana dokonana będzie w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach niezawinionych przez zamawiającego;
j) dostawę aparatów telefonicznych wraz z aktywacją nowych abonamentów w dniu wejścia w życie umowy (za 1 zł);
k) aktywacja karty SIM powinna być bez kosztowa;
l) przeniesienie obowiązujących numerów do nowego operatora – bez kosztowo.
4. Zasięg świadczonych przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych powinien obejmować co najmniej 91% terytorium RP, według aktualnie publikowanych map zasięgu Wykonawcy, w tym siedzibę Zamawiającego, na poziomie zapewniającym realizację transmisji głosu w każdych warunkach.
5. Opłata abonamentowa wykazana na fakturze będzie łączną opłatą dla wszystkich 7 numerów, z wyszczególnieniem poszczególnych usług dla każdego numeru w załączniku do faktury.
6. Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (m.in. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 dnia 3 sierpnia 2004 r. z późn. zm.).
7. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawę 7 aparatów telefonicznych o parametrach technicznych, nie niższych niż:
1) Przekątna ekranu 5.0 cali
2) wyświetlacz / rozdzielczość: kolorowy , min. 540 x 960
3) funkcje dodatkowe: system głośnomówiący
4) Procesor 1,2 GHz,
5) pamięć operacyjna 1.5 GB RAM
6) pamięć wewnętrzna 4 GB
7) aparat - rozdzielczość matrycy - 8 Mpix
8) instrukcja obsługi w języku polskim, ładowarka standardowa, telefon z baterią – w zestawie
9) bateria akumulator ; czas czuwania min. 400 godz.; czas rozmowy min. 300 min.
10) menu w języku polskim
11) okres gwarancji producenta: 24 miesiące
12) technologia dual sim.
Termin realizacji:
aktywacja 1 z numerów (1 karta sim), możliwość korzystania z usług telefonii komórkowej powinna nastąpić od dnia 16.04.2018 r. na okres 24 miesięcy, aktywacja 6 pozostałych numerów (5 kart sim), możliwość korzystania z usług telefonii komórkowej powinna nastąpić od dnia 24.04.2018 r. na okres 24 miesięcy.
Forma płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zleceniobiorcę za dany miesiąc w terminie do 10-go dnia miesiąca następnego. Faktura płatna będzie w terminie czternastu dni od jej dostarczenia Zleceniodawcy na rachunek bankowy Zleceniobiorcy.
Formy składania ofert:
Oferta uwzględniająca szczegółowy przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy.
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena.
Oferta musi zawierać wyrażona w złotych (PLN) cenę netto + podatek vat określoną za cały przedmiot zamówienia.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę można przesłać faksem (15 832-22-65), listem na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz lub e-mailem na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl. Ofertę cenową można również złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Okręgowego w Sandomierzu.
Termin: do dnia 5 marca 2018 do godziny 12.00
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Miejsce lub sposób uzyskania dodatkowych informacji:
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
Telefonicznie 15 832 22 65 wew. 34 Osoba do kontaktu: Mirosław Piórkowski
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania z przyczyn, których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.). Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm. , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro.
-------------------------------------------------------------------
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Wprowadził(a): | Anna Boroń, 22 lutego 2018, 10:38 |
Zmienił(a): | Anna Boroń, 22 lutego 2018, 10:38 |
Zatwierdził(a): | Karolina Leder, 22 lutego 2018, 11:31 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.