Zapytanie ofertowe na bieżącą obsługę graficzną
Zamawiający
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, NIP 864-11-06-630, REGON 291200740,
Tel. 15 832-22-65
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa graficzna oraz produkcja materiałów promocyjnych i wystawienniczych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w okresie od 2.01.2026 do 31.12.2027.
Zakres prac będzie ustalany na bieżąco w zależności od zapotrzebowania: płatność – faktura wystawiona po zakończonym projekcie lub dostarczeniu materiałów.
W zakres obsługi graficznej obejmuje przygotowywanie projektów oraz produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych oraz wystawienniczych:
Zamawiający zgłasza zlecenie drogą elektroniczną w godzinach od 8.00-20.00. Możliwe są spotkania online lub osobiste – wymagana dostępność często po godzinie 16.00, lub w soboty czy niedziele, w zależności od terminu jaki jest do wykonania danej ekspozycji, publikacji itp.
Mile jest więc widziana pełna dyspozycyjność.
Zamawiający w terminie 48h od otrzymania przedmiotu zamówienia ma prawo zgłoszenia uwag, które wykonawca musi uwzględnić. Po akceptacji projektu pliki graficzne otrzymuje Zamawiający w wersji zamkniętej.
W celu oceny oferty zamówienia prosimy o:
Przygotowanie kosztorysu oraz wskazanie terminu wykonania do:
Koszt projektu plakatu muzealnego (fotografia plus tekst oraz logo), dostosowanie do potrzebnego formatu A3 oraz B2. Dodatkowa wersja graficzna w postaci elektronicznej do wykorzystania w Internecie. Druk na papierze (kreda 130 g. 4+0, citylight 150g, DCP) ilość: 100 szt.
Koszt projektu zaproszenia (fotografia plus tekst oraz logo) dwustronnego w formacie A4 składanym do B5. (1 str. Fotografia plus tekst, 2 str. Tekst, 3 str. Tekst, 4 str. Tekst + logo). Druk na papierze (offset: kreda 300-35g mat, cyfra DCP 300g) ilość: 300 szt.
Koszt obróbki fotograficznej, szparowania elementów grafiki, przystosowanie do druku.
Koszt projektu oraz wydruku planszy o wymiarach 130x100 PCV 4 mm (tekst wersja PL/ENG + fotografia)
Koszt projektu, wydruku oraz montażu naklejki plotowanej napisu „Muzeum Zamkowe w Sandomierzu” wraz z logo. Font Trajan Pro wielkość 120, wraz z logo muzeum o wymiarach minimum 75 cm wysokości. Plik z Logo w załączniku.
Koszt projektu oraz druku siatki mesh 1,6 x 2,2m z nazwą muzeum (opracowanie graficzne + wydruk + montaż)
Ilość poprawek wliczona w projekt graficzny + koszt 1 roboczogodziny grafika przy ewentualnych dodatkowych poprawkach.
Przesłania portfolio:
W portfolio winno znajdować się udokumentowane doświadczenie w postaci przygotowanych projektów graficznych oraz udokumentowanym doświadczeniem (np. dokumentacją fotograficzną wystawy/ekspozycji zaprojektowanej przez wykonawcę), minimum trzema rekomendacjami instytucji muzealnych/rządowych.
Projekty/portfolio można wysłać w formacie PDF.
Termin i warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez zamawiającego poprawności wykonanego zlecenia.
Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty, uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.
Kryteria wyboru ofert:
Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy jako grafik/realizator projektów/wystaw muzealnych i plenerowych, wnętrz typu sala pamięci lub elementów wykorzystywanych w podobnych wnętrzach.
Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena (C) - 60 pkt
Portfolio (P) – 40 pkt
Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz przesłane dostarczenia potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.
Materiałów informacyjnych typu ulotka, plakat, biuletyn – 10 pkt
Materiałów informacyjnych typu roll-up, flaga, baner – 10 pkt
Publikacji – 10 pkt
Materiałów wystawienniczych w przestrzeniach ekspozycji (plansze, naklejki, kubiki itp.) – 10 pkt
Dodatkowym bonusem punktacyjnym mogą być inne nie wymienione wyżej realizacje
Wykonawcy nie spełniający kryteriów Portfolio nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.
Data i miejsce składania ofert:
Prosimy o przysłanie ofert do dnia 12 grudnia 2025 roku do godz. 12.00.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adresy: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: tel. 533 101 674.
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
Zamawiający na podstawie art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
8) z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
| Nazwa pliku | |||
|---|---|---|---|
| Opis pliku | |||
| Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
| KLAUZULA INFORMACYJNA | |||
| 328.31 Kb | 18 listopada 2025 | 5 raz(y) | |
| Wprowadził(a): | Grzegorz Lipiec, 18 listopada 2025, 15:27 |
| Zmienił(a): | Grzegorz Lipiec, 18 listopada 2025, 15:27 |
| Zatwierdził(a): | Wiktoria Sawicka, 18 listopada 2025, 15:33 |
STRONA GŁÓWNA
WOJEWÓDZKIE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Biuletyny Informacji Publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Zamówienia Publiczne
Zapytanie ofertowe na bieżącą obsługę graficzną
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.