ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę promocji wydarzenia kulturalnego
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65,
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest płatna promocja wystawy "ZBY/WAR mistrz Warpechowski".
Szczegółowy zakres
Kampania promocyjna wystawy czasowej „ZBY/WAR mistrz Warpechowski” ma obejmować okres od 26 maja do 30 września 2025 roku. W jej trakcie Wykonawca musi: zapowiedzieć wystawę w wersji drukowej magazynu oraz na portalu internetowym, w miesiącu wrześniu przypomnieć o ostatnich dniach jej trwania na portalu internetowym. W czasie trwania wystawy Wykonawca przeprowadzi kampanię online z banerem widocznym na swoim portalu. Baner reklamowy z emisją przez 1 tydzień na podstronie serwisu w dziale kultura. Wyświetlany na desktopie - wielkość banera reklamowego: szerokość: 330 px; wysokość: 600 px.
Wykonawca przeprowadzi również kampanię reklamową w magazynie drukowanym. Szczegóły działań promocyjno-reklamowych zostaną opisane w stosownej umowie.
Wymagania dotyczące Wykonawcy (kryterium jakościowe)
Wykonawca winien spełniać wymagania takie jak:
- ma ponad 1,5 mln. realnych użytkowników, a także prowadzi własny serwis podcastów
- posiada minimum 200 tysięcy subskrybentów na portalu Facebook
- prowadzi jednocześnie magazyn wydawany w wersji papierowej, jak i portal internetowy, który swoim zainteresowaniem obejmuje sztukę współczesną
Zawartość oferty
Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto), kwotę podatku VAT oraz kwotę (brutto).
Procedura składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 30 kwietnia 2025 r. do godz. 12.00.
Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
Osoba do kontaktu:
Informacje dot. przedmiotu zamówienia:
Grzegorz Lipiec
tel. 533 101 674
email: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
Informacje dot. ofert:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 80 %
- kryterium jakościowe 20 %
Wykonawcy zostanie przyznane kryterium jakościowe 20% jeśli spełni wszystkie „Wymagania dotyczące Wykonawcy (kryterium jakościowe)”
Termin realizacji zamówienia: od 26 maja do 30 września 2025 r.
Inne postanowienia:
Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Grzegorz Lipiec
tel. 533 101 674
e-mail: g.lipiec@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
KLAUZULA INFORMACYJNA | |||
280.62 Kb | 24 kwietnia 2025 | 21 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 24 kwietnia 2025, 11:20 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 24 kwietnia 2025, 11:20 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 24 kwietnia 2025, 11:25 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.