ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usług w zakresie doradztwa prawnego
dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65,
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych, polegające na obsłudze prawnej Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w zakresie określonymi przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1166).
Przez świadczenie obsługi prawnej rozumie się w szczególności:
1. Udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, sporządzanie opinii prawnych, sygnalizowanie zapowiedzi nowych lub zmian obowiązujących przepisów, związanych z funkcjonowaniem Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, w szczególności w zakresie:
- przepisów prawa pracy (Kodeks pracy, ustawa o muzeach),
- przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
- przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i o ponownym wykorzystaniu informacji publicznej,
- przepisów prawa finansowego, podatkowego (ustawa o finansach publicznych),
- przepisów Prawa Budowlanego i realizacji działalności inwestycyjnej,
- przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (w tym zabytkami),
- przepisów Prawa zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego,
- przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz prawa karnego, prawa wykroczeń i postępowania karnego.
2. Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym, sporządzanie wraz z Zamawiającym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych.
3. Opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień.
4. Opiniowanie, weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych.
5. Udzielanie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej.
6. Prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej.
7. Uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno – prawnym projektów umów, parafowanie zawieranych umów.
8. Uczestnictwo w prowadzonych negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku pracy.
Pomoc prawna będzie świadczona od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt, za pomocą środków porozumiewania się na odległość - poczta elektroniczna, telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przynajmniej raz w tygodniu w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz na uzasadnione wezwanie Zmawiającego w sprawach nagłych.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który:
- posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej w wymiarze co najmniej 4 lata jako radca prawny,
- udokumentuje minimum 4-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy z instytucjami kultury (zwłaszcza z obszaru ochrony dziedzictwa kulturowego)
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres: 24 miesięcy tj. od dnia 01 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
KLAUZULA INFORMACYJNA | |||
280.62 Kb | 22 grudnia 2023 | 24 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 22 grudnia 2023, 13:29 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 22 grudnia 2023, 13:29 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 22 grudnia 2023, 14:10 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.