Zapytanie ofertowe na bieżącą obsługę graficzną
Zamawiający
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, NIP 864-11-06-630, Regon 291200740,
Tel. 015 832-22-65
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa graficzna oraz produkcja materiałów promocyjnych
i wystawienniczych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w okresie od 2.01.2024 do 31.12.2025.
Zakres prac będzie ustalany na bieżąco w zależności od zapotrzebowania: płatność – faktura wystawiona po zakończonym projekcie lub dostarczeniu materiałów.
W zakres obsługi graficznej obejmuje przygotowywanie projektów oraz produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych oraz wystawienniczych:
Zamawiający zgłasza zlecenie drogą elektroniczną. Możliwe są spotkania online lub osobiste – wymagana dostępność często po godzinie 16.00, lub w soboty czy niedziele, w zależności od terminu jaki jest do wykonania danej ekspozycji, publikacji itp.
Mile jest więc widziana pełna dyspozycyjność.
Zamawiający w terminie 24 h od otrzymania przedmiotu zamówienia ma prawo zgłoszenia uwag, które wykonawca musi uwzględnić. Po akceptacji projektu pliki graficzne otrzymuje Zamawiający w wersji zamkniętej.
W celu oceny oferty zamówienia prosimy o:
Przygotowanie kosztorysu oraz wskazanie terminu wykonania do:
Przesłania portfolio:
W portfolio winno znajdować się udokumentowane doświadczenie w postaci przygotowanych projektów graficznych oraz udokumentowanym doświadczeniem (np. dokumentacją fotograficzną wystawy/ekspozycji zaprojektowanej przez wykonawcę), minimum trzema rekomendacjami instytucji muzealnych/rządowych.
Projekty/portfolio można wysłać w formacie PDF.
Termin i warunki płatności
Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez zamawiającego poprawności wykonanego zlecenia.
Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty, uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.
Kryteria wyboru ofert:
Minimum 10 letnie doświadczenie w pracy jako grafik/realizator projektów/wystaw muzealnych i plenerowych, wnętrz typu sala pamięci lub elementów wykorzystywanych
w podobnych wnętrzach.
Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena (C) - 60 pkt
Portfolio (P) – 40 pkt
Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz przesłane dostarczenia potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.
Wykonawcy nie spełniający kryteriów Portfolio nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.
Data i miejsce składania ofert:
Prosimy o przysłanie ofert do dn. 29 grudnia 2023 do godz. 12.30.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adresy: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: tel. 15 644-57-57 (wew.233) lub 48 698 639 312
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
Zamawiający na podstawie art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Klauzula informacyjna | |||
142.69 Kb | 22 grudnia 2023 | 35 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 22 grudnia 2023, 11:22 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 22 grudnia 2023, 11:22 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 22 grudnia 2023, 12:07 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.