ZAPYTANIE OFERTOWE
na Świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych
z lokalnych systemów pożarowych znajdujących się w obiekcie Muzeum Zamkowym w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Zapytania ofertowego jest świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych z lokalnych systemów pożarowych znajdujących się w obiekcie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu do centrum odbiorczego alarmów pożarowych w Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu i centrum odbiorczego sygnałów uszkodzeniowych COSU danego Operatora.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
a) połączenie systemu sygnalizacji pożarowej do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych (COAP) w Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu obiektu Muzeum Zamkowego w Sandomierzu;
b) całodobowe monitorowanie przez Centrum Operatora lokalnego systemu sygnalizacji alarmowo-pożarowej (SAP) dwoma niezależnymi torami transmisji - drogą radiową i telefoniczną;
c) w ramach usługi - monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru, Operator będzie zobowiązany do:
• monitorowania sygnałów alarmowych wychodzących z lokalnych centrali sygnalizacji pożaru w obiekcie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu całodobowo przez wszystkie dni tygodnia,
• monitorowania za pomocą sygnałów radiowych i telefonicznych obejmujących sygnały pożaru I-go stopnia i II-go stopnia,
• niezwłocznego przekazania sygnału o alarmie pożarowym - głównym alarmie II-go stopnia do PSP Sandomierz,
• powiadomienia wskazanych osób przez Zamawiającego (w momencie podpisania umowy ) o alarmie pożarowym II-go stopnia,
• powiadomienia Zamawiającego o uszkodzeniu lub wyłączeniu centralki sygnału pożaru, zaniku zasilania, włamania do urządzenia transmisji alarmów (UTA) i przerwaniu połączenia pomiędzy UTA a centralką sygnalizacji pożaru,
• przekazanie miesięcznego wydruku zdarzeń,
• posiadania podpisanej umowy z Komendantem Państwowej Straży Pożarnej na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie Sandomierza objętej przedmiotem zamówienia na okres realizacji zamówienia.
Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy podłączenie do instalacji SSP wraz z uruchomieniem i konfiguracją urządzeń w miejscu przeznaczenia,
Wszelkie koszty związane z montażem i użytkowaniem urządzeń należy uwzględnić w cenie usługi.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Okres realizacji zamówienia:
36 miesięcy od dnia podpisania umowy
Inne postanowienia:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 22 września 2023, 12:17 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 22 września 2023, 12:31 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 22 września 2023, 13:10 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.