Ogłoszenie o zużytych i zbędnych składnikach majątku ruchomego
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 15 832-22-65, wew. 34, kom: 698-636-593
Wykaz zbędnych i zużytych składników majątku ruchomego:
Lp. |
Nazwa składnika |
Rok |
Stan techniczny: |
Cena |
1 |
Samochód dostawczy marki : Mercedes-Benz 211 CDI Sprinter |
2001 |
Korozja progów, Sprawny technicznie, |
15 000 zł |
Sposób składania ofert:
Oferty można składać pocztą e-mail: s.fechner@zamek-sandomierz.pl
lub osobiście na adres: Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Do dnia 05.09.2023 do godz. 12.00
Istnieje możliwość oglądnięcia przedmiotu sprzedaży po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
Osoba do kontaktu: Dariusz Krempa tel. 603-314-783
Lokalizacja i odbiór:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu,
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Najwyższa cena – 100 %
Warunki płatności:
Zapłata za zakupiony majątek ruchomy nastąpi w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury.
Warunki odbioru
Wydanie przedmiotu sprzedaży następuje w ustalonym terminie (do 7 dni) po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.
Inne postanowienia:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 29 sierpnia 2023, 08:53 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 29 sierpnia 2023, 08:53 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 29 sierpnia 2023, 08:57 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.