ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i dostawę fabrycznie nowych laptopów
do siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65,
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu – ulica Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, fabrycznie nowych laptopów zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia:
Minimalne wymagania:
Laptop uniwersalny 17,3” z procesorem Intel Core i5 11. generacji, RAM 20GB, SSD 512GB, Win 11 Pro lub Home – 12 szt.
Parametry:
Procesor: Intel Core i5-1135G7 (4 rdzenie, 8 wątków, 2.40-4.20 GHz, 8MB cache)
Pamięć RAM: 20 GB (DDR4, 2666 MHz)
Dysk SSD: M.2 PCIe 512 GB
Typ ekranu: Matowy, LED, IPS
Przekątna ekranu: 17,3"
Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 (Full HD)
Dźwięk: Wbudowane głośniki stereo, wbudowane dwa mikrofony
Kamera internetowa HD
Łączność: LAN 1 Gb/s, Wi-Fi 5, Moduł Bluetooth
Złącza:
USB 2.0 – min. 1 szt.
USB 3.2 Gen. 1 min. 2 szt.
HDMI 2.0 - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Typ baterii: Litowo-jonowa
Zabezpieczenia:
Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
Szyfrowanie: TPM
System operacyjny: Preinstalowany Microsoft Windows 11 Pro lub Home
Dołączone oprogramowanie:
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku),
Microsoft Office Home & Business 2021,
Dodatkowe informacje:
Wydzielona klawiatura numeryczna,
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Dołączone akcesoria: Zasilacz
Gwarancja: 24 miesiące
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Marek Banaczek
+48 692 555 185
foto@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Termin realizacji zamówienia:
w terminie do 31-08-2023 r.
Inne postanowienia:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 11 sierpnia 2023, 14:48 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 16 sierpnia 2023, 11:35 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 16 sierpnia 2023, 11:37 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.