ZAPYTANIE OFERTOWE
Na konserwację Ksiąg Inwentarzowych.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1. Powierzchniowe oczyszczanie kart, metodą bezpieczną i dostosowaną do stanu zachowania obiektu.
2. Usunięcie wtórnych materiałów zagrażających bezpieczeństwu papieru (taśma samoprzylepna itp.).
3. Poddanie ksiąg zabiegowi dezynfekcji w komorze fumigacyjnej.
4. Podklejenie rozdarć atestowanym klejem do papieru.
5. Sprawdzenie numeracji kart, w przypadku ich braku, uzupełnienie foliacji.
6. Wykonanie badań na określenie kwasowości papieru wchodzącego w skład ksiąg inwentarzowych.
7. Odkwaszenie papieru.
8. Prostowanie kartek.
9. Wzmocnienie strukturalne kart, podklejenie i reperacja uszkodzeń przy zastosowaniu metod odwracalnych i przy użyciu materiałów atestowanych.
10. Wyrównanie kart poprzez uzupełnienie ubytków papieru.
11. Przycięcie uzupełnień do formatu kart (zabronione jest obcinanie oryginalnych krawędzi kart).
12. Ułożenie kart w składki i zszycie w blok zgodnie z pierwowzorem (zabronione jest wykonanie grzbietu klejonego).
13. Likwidacja wżerów atramentowych (w razie potrzeby).
14. Stabilizacja oraz wykonanie oprawy obiektu z wykorzystaniem oryginalnej oprawy. Wykonanie miejscowej rekonstrukcji oprawy w miejscach ubytków.
15. Wzmocnienie grzbietów.
16. Wymiana naklejek na okładce, zachowując ich oryginalny charakter.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
w nieprzekraczalnym terminie do 8 sierpnia 2023 r. do godz. 12.00.
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Okres realizacji zamówienia:
Inne postanowienia:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 31 lipca 2023, 14:33 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 31 lipca 2023, 14:35 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 31 lipca 2023, 14:44 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.