Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
(bip.sejmik.kielce.pl)

ZAPYTANIE OFERTOWE Na konserwację Ksiąg Inwentarzowych

Kategoria: Zamówienia Publiczne

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na konserwację Ksiąg Inwentarzowych.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 6 Ksiąg Inwentarzowych.
  2. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszący 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

1. Powierzchniowe oczyszczanie kart, metodą bezpieczną i dostosowaną do stanu zachowania obiektu.

2. Usunięcie wtórnych materiałów zagrażających bezpieczeństwu papieru (taśma samoprzylepna itp.).

3. Poddanie ksiąg zabiegowi dezynfekcji w komorze fumigacyjnej.

4. Podklejenie rozdarć atestowanym klejem do papieru.

5. Sprawdzenie numeracji kart, w przypadku ich braku, uzupełnienie foliacji.

6. Wykonanie badań na określenie kwasowości papieru wchodzącego w skład ksiąg inwentarzowych.

7. Odkwaszenie papieru.

8. Prostowanie kartek.

9. Wzmocnienie strukturalne kart, podklejenie i reperacja uszkodzeń przy zastosowaniu metod odwracalnych i przy użyciu materiałów atestowanych.

10. Wyrównanie kart poprzez uzupełnienie ubytków papieru.

11. Przycięcie uzupełnień do formatu kart (zabronione jest obcinanie oryginalnych krawędzi kart).

12. Ułożenie kart w składki i zszycie w blok zgodnie z pierwowzorem (zabronione jest wykonanie grzbietu klejonego).

13. Likwidacja wżerów atramentowych (w razie potrzeby).

14. Stabilizacja oraz wykonanie oprawy obiektu z wykorzystaniem oryginalnej oprawy. Wykonanie miejscowej rekonstrukcji oprawy w miejscach ubytków.

15. Wzmocnienie grzbietów.

16. Wymiana naklejek na okładce, zachowując ich oryginalny charakter.

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. Wykonawca zobowiązuje się przywrócić księgom inwentarzowym wartości użytkowe, przy maksymalnym zachowaniu materii oryginalnej obiektu.
  2. Przed podjęciem działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonawca ma obowiązek przedstawić szczegółowy program planowanych prac konserwatorskich.
  3. Wykonawca sporządzi dokumentację konserwatorską obiektu przed i po konserwacji wraz z opisem stosowanych metod oraz z wykazem użytych materiałów.
  4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, w sposób staranny i profesjonalny, zgodny z zasadami konserwatorskimi.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do używania materiałów zgodnych z wymaganiami stawianymi przez Archiwum Państwowe.
  6. Wymagana jest od wykonawcy wiedza z zakresu zasad konserwacji ksiąg inwentarzowych, doświadczenie w pracy z papierem oraz kwalifikacje do pracy nad zabytkowymi obiektami na podłożu papierowym.  
  7. Wykonawca powinien posiadać wiedzę technologiczną z zakresu dawnych technik i technologii stosowanych w introligatorstwie.
  8. Wykonawca zobowiązuje się  przeprowadzić pracę w warunkach bezpiecznych dla obiektu w przystosowanej do tego pracowni.
  9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie wykonawcy.
  10. Podejmujący się zlecenia zobowiązuje się do okazania dokumentu świadczącego o wykonaniu zabiegu dezynfekcji w komorze fumigacyjnej.
  11. Na koniec współpracy, wymagany będzie protokół zdawczo–odbiorczy, po zaakceptowaniu przeprowadzonych prac przez osobę postronną posiadającą doświadczenie w dziedzinie konserwacji archiwalnych dokumentów.

 

Zawartość oferty 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz , lub złożyć drogą elektroniczną na adres:

m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

w nieprzekraczalnym terminie do 8 sierpnia 2023 r. do godz. 12.00.

  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Okres realizacji zamówienia:

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 135 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 31 lipca 2023, 14:33
Zmienił(a): Marek Banaczek, 31 lipca 2023, 14:35
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 31 lipca 2023, 14:44
 
Ścieżka artykułu:
bip.sejmik.kielce.pl/STRONA GŁÓWNA WOJEWÓDZKIE I GMINNE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE Biuletyny Informacji Publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych Muzeum Zamkowe w Sandomierzu Zamówienia Publiczne ZAPYTANIE OFERTOWE Na konserwację Ksiąg Inwentarzowych
bip.sejmik.kielce.pl
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.