WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego

Departament Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego

Dyrektor Departamentu

Rafał Kosiński

tel. 41/ 395-18-75
e-mail: rafal.kosinski@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu - Geodeta Województwa

Henryka Baran

tel. 41/ 395-18-75

e-mail: henryka.baran@sejmik.kielce.pl 

 

 

§ 59. W skład Departamentu Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

 Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

 symbol

1)

Oddział ds. Zagospodarowania Przestrzennego

NGP-I

2)

Oddział Nieruchomości Wojewódzkich

NGP-II

3)

Oddział Geodezji i Kartografii

NGP-III

4)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych

NGP-IV

 

§ 60. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy jednego zastępcy.

§ 61. Dyrektor departamentu lub zastępca albo kierownik oddziału pełni funkcję Geodety Województwa, który bezpośrednio podlega Marszałkowi Województwa.

§ 62. Do zakresu zadań Departamentu Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego w szczególności należy:

1) realizacja zadań samorządu województwa wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

2) koordynacja i nadzór w imieniu Zarządu Województwa Świętokrzyskiego nad merytoryczną działalnością ŚBRR w zakresie realizowanych przez Biuro zadań Samorządu Województwa w zakresie kształtowania i utrzymania ładu przestrzennego (min. opracowywanie planu zagospodarowania przestrzennego województwa i jego zmian),

3) przygotowywanie wniosków i opinii dla samorządów terytorialnych do sporządzanych przez te organa opracowań planistycznych, wynikających z ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego województwa, obowiązujących programów i prowadzonego monitoringu zmian w zagospodarowaniu przestrzennym województwa oraz uzgadnianie tych dokumentów,

4) uzgadnianie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zadań samorządu województwa,

5) opiniowanie projektów gminnych programów rewitalizacji w zakresie zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego województwa,

6) udział w pracach nad sporządzeniem audytu krajobrazowego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

7) regulowanie spraw związanych z archiwalnymi materiałami planistycznymi po byłych jednostkach planistycznych województwa kieleckiego,

8) przejmowanie nieruchomości,

9) przejmowanie w zarząd zabytków nieruchomych,

10) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości przez cudzoziemców,

11) oddawanie osobom fizycznym i prawnym gruntów w użytkowanie wieczyste,

12) przeprowadzanie procedur w zakresie nabywania nieruchomości na rzecz województwa,

13) przeprowadzanie procedur w zakresie zbywania nieruchomości województwa,

14) gospodarowanie wojewódzkim zasobem nieruchomości,

15) ustanawianie trwałego zarządu i stwierdzanie jego wygaśnięcia,

16) ustalanie opłat z tytułu trwałego zarządu lub użytkowania wieczystego nieruchomości oraz aktualizacja takich opłat,

17) wyrażanie, stosownie do przepisów prawa budowlanego, zgody na zabudowę, odbudowę, nadbudowę, przebudowę lub modernizację obiektu budowlanego na gruntach stanowiących własność województwa, będących w trwałym zarządzie jednostek,

18) realizacja zadań Służby Geodezyjnej i Kartograficznej wynikających z ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne",

19) prowadzenie wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

20) udostępnianie wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,

21) nadzór nad Świętokrzyskim Biurem Geodezji w Kielcach,

22) realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo energetyczne, obejmujących opiniowanie planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla przedsiębiorstw energetycznych oraz współpraca z Departamentem Infrastruktury, Transportu i Komunikacji oraz Departamentem Środowiska i Gospodarki Odpadami w tym zakresie.

23) przygotowywanie dokumentów dotyczących przeprowadzenia procedury ustalającej warunki zatrudnienia oraz procedury powoływania i odwoływania na stanowisko dyrektorów wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, w odniesieniu do których nadzór w imieniu Zarządu Województwa sprawuje dyrektor departamentu.

 

 

Dyrektor Departamentu Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego:

1. Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach w zakresie planowania przestrzennego województwa.

 

 

Artykuł przeczytano: 6431 raz(y)
Wprowadził(a): Karolina Leder, 6 marca 2019, 13:46
Zmienił(a): Karolina Wójcik, 18 października 2023, 09:00
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 18 października 2023, 09:00
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 18 października 2023
Wersja archiwalna z 30 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 21 grudnia 2021
Wersja archiwalna z 2 lipca 2021
Wersja archiwalna z 4 marca 2021
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 27 lutego 2020
Wersja archiwalna z 3 lutego 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 29 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 24 lipca 2019
Wersja archiwalna z 16 lipca 2019
Wersja archiwalna z 26 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 26 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.