WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Zasady przyjmowania i realizacji spraw w Muzeum Wsi Kieleckiej

Wszelkie sprawy, uwagi, spostrzeżenia, pytania oraz skargi związane z działalnością Muzeum można zgłaszać w następujący sposób:

- osobiście w sekretariacie Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach
   ul. Jana Pawła II nr 6 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00

- pisemnie (korespondencyjnie) na adres: Muzeum Wsi Kieleckiej
  ul. Jana Pawła II nr 6, 25-025 Kielce

- telefonicznie: /41/ 344 92 97

- fax /41/ 344 50 08

- pocztą elektroniczną (e-mail) - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP

Wszystkie pisma wpływające do Muzeum Wsi Kieleckiej są rejestrowane w Dzienniku korespondencji i po akceptacji Dyrektora załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne.

 

 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.