WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Poszukiwany specjalista ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych

Oferta pracy

Poszukiwany specjalisty

ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych

 

zakres: kadry, zamówienia publiczne, umiejętności pozyskiwania grantów; pomoc w pracach księgowych.

 

Pilnie przyjmiemy do pracy osobę dysponującą niezbędnym doświadczeniem na stanowisko specjalisty ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych w rejestrowanym Muzeum Okręgowym w Sandomierzu.

Miejsce pracy

Sandomierz, ul. Zamkowa 12 (były zamek królewski wpisany do rejestru zabytków)

Wymiar czasu pracy:

pełny etat

Obowiązki

I. Obowiązki  specjalisty ds. księgowych, kadr i płac

  1. Obsługa programu kadrowo-płacowego, programu PŁATNIK.
  2. Prowadzenie teczek akt osobowych.
  3. Przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem umów o pracę, umów cywilno-prawnych, skierowania na badania, dokumenty dot. Zatrudnienia
  4. Przygotowanie dokumentów związanych ze zwolnieniem z pracy (świadectwo pracy, RP-7).
  5. Przygotowywanie dokumentów z awansowaniem, nagradzaniem oraz zaszeregowaniem pracowników.
  6. Sporządzanie list plac, naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych.
  7. Sporządzanie rocznych deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT-11, PIT 4R), obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
  8. Sporządzanie i rozliczanie pełnej dokumentacji do  ZUS (zgłoszenie, wyrejestrowanie, deklaracje, raportu RUMA).
  9. Ustalanie harmonogramu pracy i  prowadzenie dokumentacji urlopów i rocznych kart ewidencji czasu pracy, rozliczenie nadgodzin i dni wolnych od pracy
  10. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników
  11. Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu.
  12. Sporządzanie sprawozdań do GUS
  13. Prowadzenie pełnej dokumentacji PEFRON (deklaracje miesięczne, roczne, zaliczki)
  14. Planowanie, kierowanie, monitorowanie wszystkich prac opiekunów wystaw oraz odpowiedzialność za całokształt prac realizowanych przez podległych pracowników oraz organizowanie zadań podległym pracownikom.
  15. Organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników związana z opieką nad wystawami.
  16. Sporządzanie przelewów bankowych
  1. Prowadzenie kasy MOS (wpłaty/wypłaty)

II. Obowiązki specjalisty ds. zamówień publicznych

  1. Organizacja i realizacja zamówień publicznych w MOS.
  2. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  3. Sporządzanie dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne.
  4. Przygotowanie i publikowanie ogłoszeń (w zależności od wartości zamówienia) w siedzibie/na stronie internetowej MOS, Biuletynie Zamówień Publicznych itp.
  5. Udzielanie jednostkom organizacyjnym informacji co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.
  6. Sporządzanie sprawozdania z zakresu zamówień publicznych.
  7. Przechowywanie dokumentacji postępowania.
  8. Przygotowywanie projektów prawa wewnętrznego MOS (np. zarządzeń) dotyczących  zamówień publicznych.
  9. Weryfikacja prawidłowości i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne.
  10. Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu.
  11. Kontrola poprawność innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznym.
  1. Nadzorowanie i kontrola procedury zamówień publicznych w MOS.

 

Wymagania

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomiczne) z profilem: księgowość, kadry, zamówienia publiczne.
  2. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
  3. Bardzo dobra organizacja pracy.
  4. Umiejętność pracy pod presją czasu.
  5. Znajomość języka obcego (preferowany j. angielski).

 

Oferujemy

  1. Zatrudnienie na umowę o pracę (pocz. na czas określony) – pełny etat od 1.XII 2017 r./1.I. 2018 r.
  2. Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia (zgodnie ze stawkami obowiązującymi w muzealnictwie, zależne od stażu pracy).
  3. Ciekawą i satysfakcjonującą pracę w prestiżowej placówce muzealnej województwa świętokrzyskiego – byłym zamku królewskim.
  4. Ciekawą, satysfakcjonującą pracę w przyjaznej atmosferze.
  5. Możliwości samokształcenia i awansu.

 

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie ofert (list motywacyjny, CV - wraz z danymi kontaktowymi, opcjonalnie referencje (mile widziane) osobiście (sekretariat) lub pocztą (w tym e-mail) w terminie do 20 listopada 2017 roku (z dopiskiem "Kadry - praca Specjalisty ds. księgowych, kadr i płac/specjalista ds. zamówień publicznych"). Dodatkowym atutem będzie udokumentowana praktyka w zawodzie, zwłaszcza w placówce kultury. Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wytypowanymi kandydatami z kręgu zgłoszonych propozycji.

Adres: ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz; e-mail: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

W dokumentach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

________________________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Katarzyna Bublik-Osmala
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12,
27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: k.bublik@zamek-sandomierz.pl

 

Artykuł przeczytano: 921 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 4 listopada 2017, 12:11
Zmienił(a): Marek Banaczek, 27 listopada 2017, 07:11
Zatwierdził(a): Karolina Leder, 27 listopada 2017, 08:03
 
 
copyrights @ 2012 - 2020 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.