WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na obsługę prawną Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

      ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług w zakresie doradztwa prawnego

dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

 

 

Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65,

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych, polegające na obsłudze prawnej Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w zakresie określonymi przepisami  ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1166).

Przez świadczenie obsługi prawnej rozumie się w szczególności:

 1. Udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, sporządzanie opinii prawnych, sygnalizowanie zapowiedzi nowych  lub zmian obowiązujących przepisów, związanych z funkcjonowaniem Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach
w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień,
w szczególności w zakresie:

- przepisów prawa pracy (Kodeks pracy, Ustawa o muzeach),

- przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,

- przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i o ponownym wykorzystaniu informacji publicznej,

- przepisów prawa finansowego, podatkowego (ustawa o finansach publicznych),

- przepisów Prawa budowlanego i realizacji działalności inwestycyjnej,

- przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami (w tym zabytkami),

- przepisów Prawa zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego,

- przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz prawa karnego, prawa wykroczeń i postępowania karnego.

2. Opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym, sporządzanie wraz z Zamawiającym projektów uchwał, decyzji, postanowień, porozumień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych.
3. Opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień.
4. Opiniowanie, weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych.
5. Udzielanie pomocy prawnej w zakresie działalności finansowej.
6. Prowadzenie postępowań sądowych oraz administracyjnych i reprezentowanie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej.
7. Uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno–prawnym projektów umów, parafowanie zawieranych umów.
8. Uczestnictwo w prowadzonych negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku pracy.

Pomoc prawna będzie świadczona od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt, za pomocą środków porozumiewania się na odległość - poczta elektroniczna, telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu przynajmniej raz w tygodniu w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz na uzasadnione wezwanie Zmawiającego
w sprawach nagłych.

 

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który:

-  posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej w wymiarze co najmniej 5 lat jako radca prawny lub adwokat.

Dodatkowo punktowane będzie doświadczenie w pracy lub współpracy z instytucjami kultury (zwłaszcza z obszaru ochrony dziedzictwa kulturowego) w okresie ostatnich 4 lat.

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, lub drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 26.04.2024 r. do godz. 13.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- Cena (P1) -   60%

Punktacja w kryterium „Cena” zostanie obliczona ze wzoru:

            P1 = 0,60 * cn/co * 100 pkt

gdzie:

cn – cena minimalna (brutto),

co – cena badanej oferty (brutto)

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 60 pkt.

- Punktacja w kryterium Jakość (P2) -  40%

Udokumentowane doświadczenie w zakresie usług prawnych świadczonych dla instytucji kultury (zwłaszcza z obszaru ochrony dziedzictwa kulturowego) w ciągu ostatnich 4 lat - 1 szt.  – 10 pkt  i za każde następne 10 pkt – max. 40 pkt 

Brak udokumentowania kryterium ,,Jakość’’ skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w tej kategorii.

----------------------------------------------------

    Razem           -  100%           

Punkty przyznane ofercie zostaną obliczone ze wzoru:

            P = P1 + P2

 

Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres: 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia
    w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy.
    W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane
z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb18 kwietnia 202411 raz(y)
Artykuł przeczytano: 80 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 18 kwietnia 2024, 11:16
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 18 kwietnia 2024, 11:15
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 18 kwietnia 2024, 13:08
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 18 kwietnia 2024
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.