WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie koncepcji aranżacji przestrzeni siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na opracowanie koncepcji aranżacji przestrzeni siedziby
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  1. Opracowanie koncepcji układu przestrzennego ekspozycji stałych,  ciągów komunikacyjnych i wystaw czasowych,
  2. Opracowanie rozwiązań aranżacyjnych projektowanej wystawy stałej w zakresie: scenografii, gablot, ekspozytorów,
  3. Opracowanie rozwiązań technologicznych i instalacyjnych dla systemu multimedialnego, systemu sterowania wystawą, systemu oświetlenia ekspozycyjnego,
  4. Opis układu głównej ścieżki narracyjnej planowanych wystaw,
  5. Wytyczne dla systemu identyfikacji wystawy
  6. Dokumentacja powinna być sporządzona w wersji papierowej – 3 egzemplarze i wersji elektronicznej.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi :

Przygotowane opracowanie będzie zawierało:

1)      Część opisową w zakresie:

a)      architektura:

- układ przestrzeni ekspozycji

- wymagania materiałowe dla ekspozytorów, zabudów, gablot, wydruków

- wymagania instalacyjne elementów dla elementów ekspozycyjnych

b)      multimedia:

      - opis funkcjonalny systemu multimedialnego

      - opis minimalnych parametrów technicznych

c)      kontent multimedialny

- przygotowanie wytycznych do wykonania prezentacji multimedialnych

d)      system identyfikacji wizualnych

- opracowanie wytycznych dla systemu identyfikacji wizualnych

2)      Część rysunkową:

a)      architektura

- opracowanie układu przestrzennego ekspozycji

- rysunki wybranych elementów ekspozycji 

b)      multimedia

- schematy połączeń dla stanowisk multimedialnych 

3)      Przygotowanie wytycznych branżowych dla instalacji elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej

4)      Opracowanie kosztorysów

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w zakresie opracowania koncepcji ekspozycji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o powierzchni nie mniejszej niż 350 m2.

Zakres koncepcji  dotyczył: przygotowanie układu aranżacji ekspozycji z uwzględnieniem elementów scenograficznych, gablot, grafik, artefaktów, przygotowanie wytycznych aranżacyjnych dla pozostałych przestrzeni typu ciągi komunikacyjne, szatnia, kasa, opracowanie koncepcji dla systemu multimedialnego, systemu audioprzewodników oraz kontentu multimedialnego w ciągu ostatnich 5 lat.

3. Projektant systemów multimedialnych posiadający doświadczenie w zakresie opracowania systemu multimedialnego dla ekspozycji stałej o powierzchni min. 350 m2 i min. 40 stanowisk multimedialnych).

 

Zawartość oferty

1.      Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2.      Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 04.04.2024 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- Cena (P1) -   50%

Punktacja w kryterium „Cena” zostanie obliczona ze wzoru:

            P1 = 0,50 *cn/co * 100 pkt

gdzie:

cn – cena minimalna (brutto),

co – cena badanej oferty (brutto)

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium z uwzględnieniem wagi kryterium wynosi 50.

 

- Punktacja w kryterium Jakość (P2) -  50% 

 

Udokumentowane doświadczenie w zakresie opracowania koncepcji ekspozycji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o powierzchni nie mniejszej niż 350 m2, zakres koncepcji  dotyczy: przygotowanie układu aranżacji ekspozycji z uwzględnieniem elementów scenograficznych, gablot, grafik, artefaktów, przygotowanie wytycznych aranżacyjnych dla pozostałych przestrzeni typu ciągi komunikacyjne, szatnia, kasa, opracowanie koncepcji dla systemu multimedialnego, systemu audioprzewodników oraz kontentu multimedialnego w ciągu ostatnich 5 lat - 1 szt.  – 10 pkt.  i za każde następne 10 pkt – max. 50 pkt 

Zaoferowanie przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego w zakresie opracowania koncepcji ekspozycji w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków krótszego niż 3 lata  spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

----------------------------------------------------

    Razem           -  100%              

                  

  1. Punkty przyznane ofercie zostaną obliczone ze wzoru:

           

            P = P1 + P2

 

Okres realizacji zamówienia:

 

- 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 77 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 27 marca 2024, 09:38
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 27 marca 2024, 09:38
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 27 marca 2024, 12:01
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.