WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług informatycznych oraz wdrożenie i obsługę systemu EZD w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług informatycznych oraz wdrożenie i obsługę systemu EZD
w infrastrukturze Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług informatycznych, administrowanie siecią komputerową oraz wdrożenie i obsługa systemu EZD w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.       

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

  1. Administrowanie siecią komputerową Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
  2. Stała opieka nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem systemowym.
  3. Nadzór i wdrażanie programów antywirusowych.
  4. Opieka, nadzór i wdrażanie programów specjalistycznych z zakresu zarządzania siecią komputerową.
  5. Bieżąca aktualizacja systemów operacyjnych w ramach, których pracuje Muzeum Zamkowe.
  6. Nadzór nad wykonywaniem kopii awaryjnych w zakresie możliwości infrastruktury IT;
  7. Okresowe sprawdzanie kopii awaryjnych (w terminie i zakresie wyznaczonym przez Użytkownika i przy jego udziale) pod kątem ich dalszej przydatności do odtwarzania danych w przypadku awarii systemu;
  8. Bieżący nadzór nad sprawnością sprzętu komputerowego i szybkiego reagowania w sytuacjach jego awarii.
  9. Prowadzenie strony internetowej Muzeum Zamkowego.
  10. Instalacja, konfiguracja oraz nadzór nad instalacją środowiska EZD
  11. Wdrożenie EZD wraz ze szkoleniem pracowników Muzeum na poziomie niezbędnym do samodzielnej obsługi systemu.
  12. Wsparcie techniczne, związane z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania Systemu EZD.
  13. Usuwanie awarii sprzętu informatycznego, poprzez naprawę, gdy jest to możliwe we własnym zakresie lub przekazanie do kompetentnych serwisów.
  14. Doradztwo w zakresie wyboru nowego sprzętu i oprogramowania.
  15. Instalacja nowego sprzętu, oprogramowania, przemieszczenie zasobów dotychczas posiadanych.
  16. Usuwanie zapisu danych z urządzeń pamięci masowej przeznaczonych do likwidacji.
  17. Przeprowadzanie instruktaży i konsultacji w zakresie obsługi komputerów i oprogramowania systemowego zainstalowanego na stanowiskach pracy.
  18. Prowadzenie, na podstawie informacji dostarczonych przez Zamawiającego, spisu oprogramowania wykorzystywanego przez Muzeum Zamkowe.
  19. Nadzór i kontrola okresów abonamentowych, okresów ważności licencji programów i systemów.
  20. Doradztwo w zakresie modernizacji oprogramowania oraz wydawanie orzeczeń technicznych.
  21. Komunikacja z producentami oprogramowania w celu obsługi zgłoszeń błędów i usuwania awarii systemowych.
  22. Wdrażanie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących Polityki Bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bieżących przepisów prawa.
  23. Pełnienie roli administratora systemów informatycznych, w tym realizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz ochrony danych przed niepowołanym dostępem.
  24. Zapewnienia aktualizacji regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym zmieniającego się otoczenia.
  25. Przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowania działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy.
  26. Kontrola zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa;
  27. Zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji.
  28. Inne zadania związane ze sprawami informatycznymi Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
  29. Bezpłatny dojazd do siedziby Zamawiającego na uzasadnione wezwanie.
  30. W sprawach pilnych i awaryjnych niezwłoczny przyjazd na wezwanie.
  31. Wykonywanie usług zdalnie , jeżeli to wystarczy do usunięcia awarii lub wykonania usługi – nie później niż 24h od zgłoszenia przez Zamawiającego.

                                                                                      

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

 

  1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług w zakresie usług informatycznych minimum w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca wdroży system EZD i przeszkoli pracowników Muzeum Zamkowego w Sandomierzu z obsługi systemu EZD w terminie do trzech miesięcy od dnia podpisania umowy.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 4 sierpnia 2023 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Okres realizacji zamówienia:

12 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF402.82 Kb26 lipca 202310 raz(y)
Artykuł przeczytano: 100 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 26 lipca 2023, 14:23
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 26 lipca 2023, 14:23
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 26 lipca 2023, 14:38
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.